• elinile

Gekås vol 14

Tjej 83 skrev 2011-01-31 10:31:09 följande:
    ja de är resår nedtill. sitter åt lite o de är bra. är den för lång så bara vika upp den inåt, perfekt.
    den med stjärnor på (i bildtråden) den har dragsko. fanns bara i grönt o blått.

sen kolla ja inte mer va de fanns för jackor. men just där dessa va, så fanns de inga andra. bara rea på vinterjackor  49 kr st!
    Får avvakta lite, lär ju komma in en massa fler modeller. Så som sagt, är det någon som åker dit titt som tätt och ser att det börjar ramla in mycket vårjackor, hojta till!!
  • elinile

Någon som kan tänka sig att hojta när ni ser att de får in 2-delade set från Pick-a-boo? Om de får det i år igen. Var så nöjd med det förra året!

• elinile
    elinile skrev 2011-02-07 20:10:09 följande:

Någon som kan tänka sig att hojta när ni ser att de får in 2-delade set från Pick-a-boo? Om de får det i år igen. Var så nöjd med det förra året!

Puffar lite för min fråga o hoppas någon kan hjälpa mig...
  • elinile

Ingen här som är från  Jönköping/Tranås/Nässjö/Vetlanda eller däromkring och ska ner snart? Eller Göteborg för all del... Inboxa mig isåfall!!

• elinile

Någon som har priser på Nintendo DS? Pris på spelen? Varierar förstår jag, men på ett ungefär?

• elinile

Någon som har bilder på fina 2-delade set (jacka o termobyxor) till tjej stl 110? Nyfiken på vad som finns nu!

• elinile

Hej!
    Frågan kanske ställts tidigare, men testar igen...

Har det kommit in mycket vårjackor till barn än? Någon som har någon bild att dela med sig av? Är främst intresserad av jackor till tjej i stl 98-110 typ.

Tack!    

• elinile

Någon som lite snabbt kan svara på om det finns några skötväskor på Gekås och modeller isåfall? Vet några som ska dit idag och som ev kan handla åt mig.

• elinile

Någon som sett o gekås säljer bungypump-stavar? Pris? Läste någonstans att de hade i våras för 399:-!

• elinile

Bilden kom inte med... Ena sidan är vit med elefanter i turkos o grönt o andra sidan är ljusblå fleece.

Svar på tråden Gekås vol 14