Gekås vol 14
den med stjärnor på (i bildtråden) den har dragsko. fanns bara i grönt o blått.
sen kolla ja inte mer va de fanns för jackor. men just där dessa va, så fanns de inga andra. bara rea på vinterjackor 49 kr st!
Någon som kan tänka sig att hojta när ni ser att de får in 2-delade set från Pick-a-boo? Om de får det i år igen. Var så nöjd med det förra året!
Någon som kan tänka sig att hojta när ni ser att de får in 2-delade set från Pick-a-boo? Om de får det i år igen. Var så nöjd med det förra året!
Någon som sett om de fått in skalkläder från Pick-a-boo än??
Ingen här som är från Jönköping/Tranås/Nässjö/Vetlanda eller däromkring och ska ner snart? Eller Göteborg för all del...
Inboxa mig isåfall!!
Någon som har priser på Nintendo DS? Pris på spelen? Varierar förstår jag, men på ett ungefär?
Någon som har bilder på fina 2-delade set (jacka o termobyxor) till tjej stl 110? Nyfiken på vad som finns nu!
Hej!
Frågan kanske ställts tidigare, men testar igen...
Har det kommit in mycket vårjackor till barn än? Någon som har någon bild att dela med sig av? Är främst intresserad av jackor till tjej i stl 98-110 typ.
Tack!
Någon som lite snabbt kan svara på om det finns några skötväskor på Gekås och modeller isåfall? Vet några som ska dit idag och som ev kan handla åt mig.
Någon som sett o gekås säljer bungypump-stavar? Pris? Läste någonstans att de hade i våras för 399:-!
Någon som sett denna filt på gekås? Bobobaby
Bilden kom inte med... Ena sidan är vit med elefanter i turkos o grönt o andra sidan är ljusblå fleece.