• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Line80 skrev 2010-10-19 19:58:05 följande:
    du låter väldigt säker, vilken tid ska man satsa på helst? jag har ju min bebis med mej.. men har man förtur i kön om man har en bebis som skriker kanske? eller tar de inte hänsyn till sånt?
    Det är absolut kö! Om jag var du hade jag hängt på låset en lördag- i lördags var det kö in på morgonen men den går ju fort. Sen var det kö 9.15 igen för att till slut innebära 2 - 2 1/2 timmes kö in
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Thuleslapper skrev 2010-10-19 20:11:44 följande:
    Jag erkänner att jag inte har orkat läsa igenom alla 688 sidor men tänkte höra om någon vet om de säljer Harry Potter-Lego?
    Bonussonen önskar sig Hogwarts-slottet i julklapp och det kostar 1300:- i leksaksaffären hemma (((

Vi (ett gäng tjejer från jobbet) ska bila ner nästa lördag.
    Tyvärr kunde vi inte åka tidigare då vissa var tvungna att vänta till lönen.
    Vi hade tänkt åka vid 06:00 så att vi är framme runt 10:00.
    Någon här som har erfarenhet av när bussarna börjar rulla in?
    Så att vi inte kommer samtidigt?

Är det bättre att se till att vi kommer runt 09:00?
    Eller runt 12:00?
    Ställ in er på kö alla dessa tider..men ska ni välja så välj så tidigt som möjligt!
  • Smultronhjärta
    Tingeling1981 skrev 2010-10-19 20:42:43 följande:
    Nu spekulerar alla här ( så även mina systrar här hemma) i huruvida det är bra att åka på lördag eller ej... Om man kommer tidigt borde det väl inte vara såå lång kö, eller vad säger ni som är vana och rutinerade?! Förvisso är det barnbidrag denna vecka men lönen kommer ju inte förrän nästa vecka då även höstlovet börjar..?! Känns som att fler åker då?!
    Vi som jobbar där är inställda på mkt folk på lördag! Precis som det har varit senaste tiden och som det högst troligen kommer att vara närmaste tiden framöver!
  • Smultronhjärta
    Dysch skrev 2010-10-19 20:56:51 följande:
    Ja måste säga att jag beundrar er som jobbar där. Alla är alltid lika glad, trevliga och hjälpsamma hur mycket folk det än är. Måste ju vara svårt och jobbigt för er oxå att ta er fram och kunna utföra erat jobb.
    {#emotions_dlg.flower}
    Line80 skrev 2010-10-19 20:59:13 följande:
    vet du om vakterna släpper förbi bebisar i kön som skriker efter tutte?
    Tror tyvärr inte det..däremot finns det ett amningsrum när du väl är inne
  • Smultronhjärta
    sarsparis skrev 2010-10-21 19:40:21 följande:
    Nån som vill rapportera hur mycket folk det var idag, i morgon kl 16 anländer 4 glada arbetskamrater för 4 h shopping, hoppas på att man inte  behöver använda armbågarna.....
    Idag var det lugnt men det kan ju vara(och är troligen)lugnet före stormen
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-10-22 21:23:32 följande:
    synd att de bara hade så dyra när jag var där i måndags... Hade varit en perfekt julklapp till A som älskar elekroniska saker med knappar
    FP kostar 399:- och den är klart bättre om du frågar mig!

Idag har det varit en väldigt lugn dag på Gekås för att vara fredag-sånt gillas
  • Smultronhjärta
    Sagalin skrev 2010-10-23 06:47:46 följande:
    Skojar du?!
    Det var ju kaos när jag var där mellan 15.00-20.00.

OK...då kan jag säga att förra fredagen var extremt mycket värre..Så vi har nog olika definitioner av kaos
    Fast man blir rätt härdad av att jobba på stället kanskeDrömmer
  • Smultronhjärta
    Mizz Zunzhine skrev 2010-10-23 20:52:04 följande:
    Var en hemsk dag på gekås kan jag meddela. När klockan var 17 och de skulle stänga gick dem ut på kundradion att det är 1½ h timmes kö ut så man kunde handla vidare i varuhuset. Vi kom ut vid 18.30 tiden ungefär och då var det fortfarande mkt folk kvar inne i varuhuset men de trodde på en rekord dag i pengar.
    Men det gick snabbt mot slutet..personalen gick hem vid 19.15
Svar på tråden Gekås vol 14