• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2010-12-19 19:31:59 följande:
    någon som vet om de finns påslakarnsett (vanlig storlek) med häst på, gärna en shetlandsponny och pris.
    Det finns ett rosa med häst på- tror det kostar 129 eller 149
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pigelinen skrev 2010-12-19 19:44:30 följande:
    är det tecknad häst el "foto"? Vet du om det finns bild någonstanns?
    Det är foto med "vanlig" brun häst..ingen ponny eller så. Ha ha jag är gryyym på hästar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pigelinen skrev 2010-12-19 19:54:15 följande:
    hihi låter ju bra! Bara att det inte är en tecknad då det nog skulle vara för "barnsligt".
    Då gäller det bara att hitta någon som åker ner INNAN jul då
    Nej det är inte barnsligt-väldigt populärt set!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Bellbox skrev 2011-01-05 15:28:45 följande:
    Köpte Lundmyrs reflexer nu när jag var där... tyvärr var det sprickor i dem när jag kom hem (alla & på olika sätt!) Låg i en förseglad plastpåse en-och-en så kunde inte se helt att det var så tyvärr innan jag packade upp dem...
    Undrar många ggr om det är andrahandssortering som säljs (ja jag VET att de måste skriva det i så fall, men de kanske inte ens vet själva) men men
    Men OM så pass mycket hade missar av det du har köpt där så tycker jag verkligen att du ska ta kontakt med kundtjänst! Är det något som Gekås är outstanding på så är det reklamationer
    Med tanke på vilka enorma mängder varor Gekås säljer så är det inte otroligt att felaktiga ex slinker med!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Bellbox skrev 2011-01-05 16:08:08 följande:
    Ja inte OM utan det ÄR så (i mitt fall) men jag älskar Gekås ändå Tycker dock det är ett märkligt fenomen (& nej jag LETAR inte fel så du inte får för dig det)
    Ja man kanske borde göra det; kontakta kundtjänst! Ersätter de för postens avgifter för felaktiga varor? kan b li dyrt annars
    Japp! De ersätter dina utlägg
    Jag själv är på Gekås var och varannan vecka så jag vet att det ibland kan finnas skavanker..Så jag granskar allt innan det får följa med hem,köper sällan kläder,oavsett vilket märke, för att jag inte tycker att de håller måttet(finns dock undantag). Får jag med mig något felaktigt hem så får det följa med tillbaka nästa gång,lättare om man bor 3 mil därifrån då kanske
    Är det 2:a sortering så ska ser alltid nämnas-oavsett affär. Gekås har ibland 2:sorteringssnurror
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    zasata skrev 2011-01-05 21:02:56 följande:
    Nån som vet om det finns "barnvagnmuff" på Ullared?
    har funnits iaf
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    zasata skrev 2011-01-05 22:07:42 följande:
    funderar på att åka förbi i morgon om det är billigt..
    Jag har faktiskt ingen aning om den finns nu men den var billig,svart och skaplig när jag kikade på den.
    Imorgon är Gekås stängt Men annars så är det lite folk just nu så du kanske kan kika förbi på vägen hem..alltid hittar man någotSolig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    zasata skrev 2011-01-05 22:11:35 följande:
    jaha, är det? *suck* åker hem på lördag, öppet då?
    Öppet 7-17 på lördag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Farfalla skrev 2011-01-05 22:42:39 följande:
    Puffar! :) Ska dit innan dotterns 1årskalas (20januari..) Längtar (som vanligt ;) )
    De har iaf haft en svart bobby car som har de tysta hjulen..annars brukar man kunna whisper wheels där
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14