Bellbox skrev 2011-01-05 16:08:08 följande:
Ja inte OM utan det ÄR så (i mitt fall) men jag älskar Gekås ändå

Tycker dock det är ett märkligt fenomen (& nej jag LETAR inte fel så du inte får för dig det)
Ja man kanske borde göra det; kontakta kundtjänst! Ersätter de för postens avgifter för felaktiga varor? kan b li dyrt annars

Japp! De ersätter dina utlägg
Jag själv är på Gekås var och varannan vecka så jag vet att det ibland kan finnas skavanker..Så jag granskar allt innan det får följa med hem,köper sällan kläder,oavsett vilket märke, för att jag inte tycker att de håller måttet(finns dock undantag). Får jag med mig något felaktigt hem så får det följa med tillbaka nästa gång,lättare om man bor 3 mil därifrån då kanske
Är det 2:a sortering så ska ser alltid nämnas-oavsett affär. Gekås har ibland 2:sorteringssnurror