• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Fannsan skrev 2010-10-24 19:25:22 följande:
    Finns det tunnor liknande denna?

www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...

samt flaskor där det står "diskmedel" på?

pris?
    Det finns men jag har dålig koll på pris..tror jag gav 80kr för vår som det står tvättmedel på.
    Fannsan skrev 2010-10-24 19:28:47 följande:
    Nån som köpt saker i "shabby chic" stil?

Bilder och priser mottages tacksamt :)
    Det finns en hel del--klockor,inredningsgrejer, köksartiklar,gardiner,lampskärmar etc
    giraffas skrev 2010-10-24 19:31:24 följande:
    Hej

för ett tagsen pratades de om svea mössorna nåt som finns kvar och vad kostar de?

Nån som har en bildpå hur de såg ut?
    Nope- inget Svea kvar...
    linper skrev 2010-10-24 19:35:42 följande:

Det finns en giraff från FIsher Price som det lilla barnet kan resa sig mot och sen stoppa bollar i munnen på. Bollarna rullar ner runt giraffen och ut på golvet.

Någon som sett den på gekås? Pris?

Den har funnits inne i omgångar-kostar då 299:-
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    lolo21 skrev 2010-10-26 08:17:47 följande:
    Är det någon som har bild på barbapappa-sittsäcken?

I december, runt tredje advent, tror ni det är massor med folk då? Tänkte åka nu, men det är ju både lön och höstlov, så det får vänta lite..

Babygrejer, brukar det finnas mycket? Behöver madrasser, åkpåse, flaskor.. allt som en nyföding kan behöva:)

Och så julklappar till sonen, såg att de hade handy-manny verktyg, hoppas de finns när vi åker. Nån som vet om de har mkt Toy Story saker?
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/

finns även i rosa
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta

Funderar ni på att åka dit imorgon så var beredda på kö och trångt i butiken!
    Det väntas komma uppemot 80(!) bussarTyst Sist det slogs rekord kom det 30 stycken....

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    alvaereva skrev 2010-10-29 19:51:02 följande:
    TystTystTyst ÄR DET SANT!? Jag ska dit! Med busslast....
    Jag hoppas för din skull att du slipper spendera mesta tiden i kö in..så att du hinner handla allt du ska
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-10-29 20:03:24 följande:
    min kompis ska oxå dit i helgen,,med make o barn---hoho tycker lite synd om henne faktiskt.. håller tummarna att det är lungt! (fat chance )
    Jag hade inte ens åkt dit om jag så fick betalt för det!! Nu ska jag iofs jobba men går tack och lov hem på eftermiddagen...

Imorgon sägs vara årets värsta dagTyst När jag gick hem idag så var det 57 förbokade bussar och då kommer det alltid ett extra antal!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-03 22:21:14 följande:
    En fråga till er gekås fantaster

Adventsljusstakar!

Jag vet ju att det finns men nu är jag på jakt efter en stor, eller framförallt hög, som kan stå på golvet i våra golvfönster, kan jag finna detta i det gul/blå paradiset tro!?
    Det finns en väldigt stor fin i ek men jag har dålig koll på priset...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-04 09:52:36 följande:
    Och vi har ju ekgolv.... HUR stor och fin är den!? Drömmer cirkus... vill du kolla åt mej?
    Jag kan kolla imorgon..har ju fyra trevliga dagar att spendera där bortaDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-11-04 16:36:43 följande:
    Vart går gränsen?
    Vinst 50 000. Så som den säljaren säljer så borde h*n regga sig som företagare
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14