• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Älskade Moa skrev 2010-12-05 10:42:05 följande:
    Någon som vet vad Pippis Hoppetossa kostar och figurerna?
    vet inget om priserna..tipsar dock om kanonpris bara idag hos
    lekmer.se/
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-07 14:37:36 följande:
    Det här är lammfällar för bebisar, har för mig att det var australiskt lamm (?) och de var i små storlekar. Vad är Chilli? Vad kostar fällarna där och vilka färger fanns?
    Jag tror att plädar som det pratas om är lammfiltsplädarna(som även Chilli sålde iaf förra året)
    Sådana här
    www.tradera.com/Mjuk-Lammfiltsplad-NY-SISTA-PLADEN--auktion_302564_122604035

Finns till både liten och stor
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-07 15:26:17 följand
    Jaha! Nää, det var inte en sån jag menade. Jag menade riktiga lammskinn som man lägger i vagnen, vaggan, pulkan eller på golvet för att göra det varmt och mysigt för bebisen. Sådana man kan köpa i barntillbehörsbutiker, fast mycket dyrare.
    Jag förstod det- de kostar runt 250kr på Gekås
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kaerleksbarn skrev 2010-12-08 22:43:34 följande:
    Min bror o svägerska va på Gekås onsd förra veckan, fanns inte en enda babypulka..
    En  väninna va där idag, ingen babypulka.. och de sägs fylla på var 10min?
    Det fanns babypulka i måndags, hela helgen när jag jobbade..Frågade de personalen?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Miah21 skrev 2010-12-14 11:01:29 följande:
    Någon som vet hur mycket folk de kommer att vara på fredag på Gekås?
    Det är numera lugnt på Gekås!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MizzPiggy skrev 2010-12-16 20:00:09 följande:
    Hej allihopa, jag vill be er om hjälp! Jag ska hjälpa en kollega och vän att handla julklappar till hjärtsjuka barn som ligger på sjukhus över julen,
    Tips på bra julklappar?? Vet ej hur många vi ska handla till men det är en budget på 5000kr. Vi åker nu på lördag!
    Tack på förhand!
    Det finns mycket pysselkit till barn där man ska tillverka saker, pyssel/målarböcker, leklera med tillbehör, musiksagor,pussel och spel är väldigt prisvärda,dvdfilmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    HN79 skrev 2010-12-18 18:35:15 följande:
    Nån som vart där idag och vet läget? V åker morgon...längtar
    Superlugnt idag!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14