• Camilla D
    winters skrev 2011-03-22 18:00:46 följande:
    Oj så bra, såg du vilka storlekar? Och om du har någon uppfattning om de är stora/små. Måste kanske ta en sväng då snart, hmm, hmm, det är ju aldrig fel! Skrattande
    Rätt normala storlekar tror jag. Nu kollade jag ju bara efter det storleken jag skulle ha, men jag såg 86/92 och 98/104 (de var dom jag valde mellan) men jag är rätt säker på att de fanns fler storlekar.
  • Camilla D
    fru edinge skrev 2011-03-22 20:11:18 följande:
    Känner ni för att hjälpa mig??

Vad ligger nappflaske nappar på? Är det lönt att handla det där eller kan jag likabra, köpa på Ica för 1:- dyrare?? Tänker på märkena esska, bambino och till de kolik flaskors, de med vrid i botten.. Och vet någon vad de tar för en hoppehäst??9
    Tror Esskas och mam (nappar till nappflaskor alltså) kostar 9.95
  • Camilla D
    winters skrev 2011-03-23 10:12:19 följande:
    Vad bra, fanns det även tvådelat? Hade dräkter i 98/104 kortärmade förra året och i Thailand i vintras och det gjorde inget att de var lite stora. Men de här ärmarna o benen ser längre ut så då kanske man kan köra på 98/104 igen. Hur lång är din krabat?
    Det fanns tvådelat men med spindelmannen bara (var ca 2 veckor sedan)
    Haha, jag blir alltid lite snurrig när jag går där, så jag köpte 98/104, väl hemma inser jag att den kommer nog passa nästa sommar Men jag provade de på honom, satt lite löst och så blev den långärmad och hellånga byxben nu istället, men men, mindre att smörja, haha.
  • Camilla D
    31okt skrev 2011-03-24 13:01:08 följande:
    Vet någon om det finns Clinique smink- och hudrengöringsartiklar på Gekås? Priser?

Tack på förhand!
    Clinique har jag inte sett med Jabushe (stavas inte så va?! ) finns till ett VÄLDIGT bra pris jämfört med Kicks, Life osv.
  • Camilla D

Väntar på att mannen skall komma hem, han är leverantör till Gekås så han är där 2 ggr/dag (inte alls avis Drömmer)
    Han handlar aldrig där då det tar för lång tid (han måste vidare med jobbet) men idag tvingade jag honom. Hotade emd att åka själv annars och då vet han hur kvittot brukar se ut, haha.
    Så nu har han köpt massa olika Lundmyr bodysar och pyamasar!!! Fanns bara i storlek 70 och 80, så vi köpte 80. Abbe är 77 lång, och har 80-86, men jag har haft Lundmyr innan och de har varit stora, så jag håller tummarna!

• Camilla D

Svart heldräkt (står pyamas) med krage 90 kr och långärmad body med krage (fanns svart, grå, röd och svart/vit randig), kostade 70 kr st!

• Camilla D
    AochJsMamma skrev 2011-03-25 18:49:52 följande:
    åå det hade jag oxå velat ha! Är det de som är som piké??
    Ja, långärmad piké. Dom är verkligen jättefina! Är så glad! Skall se om jag kan lägga ut kort någon dag.
    Låg i obruten förpackning, ett litet hjärta borderat på ena bröstet och så står det 04 med tyg siffror på ryggen. Superfina!
  • Camilla D
    SMARAGD skrev 2011-03-27 20:47:59 följande:
    svarade du mig ? :D 

Kostade?
    Tror den kostade 369 kr, det var den modellen som blev bäst i test vid undersökning.
    De har en del "udda märken" med, men jag har hört att det är svårt att hitta passande "plast hattar" till dom.
    Vi köpte Brauns och har varit nöjda med den!
Svar på tråden Gekås vol 14