• Hannajo

Gekås vol 14

Malinmamman skrev 2010-09-17 19:19:42 följande:
    Hej alla proffs! hur proppat med folk kommer det att vara fredagen vecka 44?
    Hur proppat som helst, med tanke på att stora delar av landet har höstlov...
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Hannajo
    Memme81 skrev 2010-09-18 09:52:17 följande:
    Någon som köpt overall till i strlk 92 ca. Spelar väl inte så stor med storleken tänker mest på hur de är i kvalité. Slitagestyrka och vattentålig. Tänkte köpa till min son på 2 år som går på försklan och är ute mycket.
    De overaller jag har köpt där har varit toppen, utom en som blev blöt väldigt fort. Den kändes tunnare och sämre i kvalitét, men det tänkte jag inte på när jag köpte den.
  • Hannajo
    wildlife skrev 2010-09-21 13:49:42 följande:
    Okej, tack. Kollar där om vi hinner Skrattande

Jag funderar på att köpa grejer till en pressent låda, så vi inte behöver åka till stan så fort det blir kalas (eller om det blir julklappsbyte i skolan). Jag vill inte att det ska var så dyra saker och det ska passa barn i 6 - 12 års åldern. Någon som har förslag?

Pyssel, typ gör egen tvål, suddigummin osv. Vad är det för pris på dem?
    Jag köpte scrapbook-paket att ha som presenter, de kostade 49,95 tror jag.
  • Hannajo
    Enensammamma skrev 2010-09-25 11:07:17 följande:
    Fattar inte varför dom inte skriver priset i bloggen. Puckon
    Det är ju deras policy att aldrig uppge priser, det går att läsa om det i bloggen. Jag tycker det är bättre att bli glatt överraskad än att sitta och räkna på allt innan.
  • Hannajo

Är det nån som vet om de har barnbestick, typ ett set med en gaffel, en kniv och en sked, gärna med någon figur. Min dotter fick sådana när hon döptes, och nu tycker sonen att det är så orättvist att inte han har fått sådana.

Svar på tråden Gekås vol 14