• älskarlivet81

Gekås vol 14

Bubblan2 skrev 2012-07-08 19:34:00 följande:
    Det låter märkligt och stämmer inte med min erfarenhet. Om jag var du skulle jag ringa dit igen och fråga vad som hänt. 

De har fortfarande inte hört av sig.. Har ingen möjlighet att hinna ringa heller..
  • älskarlivet81
    Kampis skrev 2012-07-10 10:06:43 följande:
    Någon som vet om man kan få slippa stå i kö in om man är höggravid vid besöket? Åker på fredag/lördag och med en månad kvar tills bf vil man ju inte direkt stå still i kö under en timme liksom... Och nån som vet vad snutten de nyss gjort inlägg om kostar? 

Har svårt att tänka mig att du skulle slippa kön faktiskt..
  • älskarlivet81
    Kampis skrev 2012-07-10 10:18:27 följande:
    Sverige borde verkligen lära sig något från England, där behövde jag inte ens stå i en kö som varade i ca 15 minuter haha!

Fast varför behandla gravida annorlunda om man som gravid mår bra? En annan,sak om man,har komplikationer, men kan man,gå på Gekås som höggravid så mår man nog bra.
  • älskarlivet81
    Kampis skrev 2012-07-10 10:56:32 följande:
    Fast det är ju just att stå stilla länge som inte är bra med tranke på blodtrycket. men det ska inte diskuteras här.

Nej, men då klarar man nog inte av att gå många timmar på Gekås heller.. Klarar man av det klarar man av att stå i kö också.
  • älskarlivet81
    Bubblan2 skrev 2012-07-10 22:52:03 följande:
    Låter fortfarande mycket märkligt. Jag har bara väldigt positiva erfarenheter från deras kundtjänst. Men, du har ju uppenbarligen tid att skriva så då kan du ju kanske skriva ihop ett mejl till kundtjänst och fråga... Det funkar säkert lika bra som att ringa. Lycka till! 

Jo, ska försöka få iväg ett nytt mail under dagen. Tycker bara det är dålig stil och vi är inte intresserade av att få en ny dockvagn heller. Vet inte om jag orkar skicka iväg den gamla heller, mycket problem för en liten summa tycker jag..
  • älskarlivet81
    Sjalmamma skrev 2012-07-29 20:34:27 följande:
    I morgon åker vi, eller inatt snarare :) har de mkt dockor och tillbehör som är prisvärda? Docktillbehör? Är det någon som vet om de har någon fin liggvagn, till dockor alltså?
    Vi köpte en dockvagn för 249 kr till dottern. Hon fick en i julklapp och 6 månader senare var den trasig och då hade hon verkligen inte lekt våldsamt med den!
  • älskarlivet81

Sportlovet är vecka 7, 8 och 9 beroende på var man bor.

Bambusa skrev 2013-12-15 21:59:16 följande:
    okej, de är vecka 7 vi åker.. hoppas de är lugnt, kommer vara rätt stor då (gravid) och ha min 5åring med mig... men hon är alltid med, hennes 4besök i Ullared..

• älskarlivet81

Ja och här nere är det vecka 8.

MissKaos skrev 2013-12-16 08:42:21 följande:
    Min femåring älskar ullared. Men v7 är sportlov..

• älskarlivet81
    MissKaos skrev 2013-12-16 17:04:17 följande:
    Frågan var om det kunde tänkas vara mkt folk på Gekås då hon som skulle åka är gravid och ska ha med barn *pekar uppåt i tråden*
    Det enda JAG kan komma på som direkt evt kan påverka mängden folk är just det: Sportlov i närliggande folkrika områden. Dvs risk att många är lediga och åker dit. Fler (dumma) kommentarer på det?
    Vad då "fler dumma kommentarer på det"? Vad är ditt problem? Jag svarade också på det och menar att vecka 7-9 är där mycket folk eftersom det då är sportlov.
  • älskarlivet81

Då har du inte läst det andra jag skrev.

MissKaos skrev 2013-12-16 20:46:09 följande:
    Uppfattade det som oerhört snäsigt.

Svar på tråden Gekås vol 14