Gekås vol 14
Någon som vet om det finns tvådelade set i samma färger som overallerna (typ färgad jacka och svarta byxor, som de hadde i våras...) och i så fall hur långt upp de går?
Någon som vet om det finns tvådelade set i samma färger som overallerna (typ färgad jacka och svarta byxor, som de hadde i våras...) och i så fall hur långt upp de går?
Ni har säkert redan skrivit det men vad kostar regnoverallerna?
Oj, känns som att jag hade tur med skaloveraller i onsdags, skulle köpt även i större storlekar inför kommande år. Trodde det var sånna som fanns alltid! Min mamma pratar om att åka igen i april/maj hoppas dom finns kvar då. Ångrar att jag inte köpte en skaljacka med!!! Min son är 78 cm och väger 11 kg jag köpte strl 92 och den funkar nu och kommer sitta perfekt till hösten! Provade den igår med ett fleeceställ under och den var kanon! Flera som berömde den och frågade var jag köpt den ;)
Det fanns jackor i samma färger och även byxor, kommer dock inte ihåg färgen för jag var så fokuserad på overallerna. Men byxorna kan ha varit i samma färger som jackorna
Funderar också på pris och storlekar på skaloverallerna? Har en från det märket från förra våren till lillasyster (grön med bokstäver) som varit superbra. Den funkar ännu i storlek trots att det är en 74 och hon börjar gå på storlek 86 nu, så den var nog stor i storleken då. Men dessa enfärgade var ju bara sååå fina! Hade gärna fått en till mellankillen också, men är 104 största storleken eller? Han är 101 cm och då lär väl den bli liten snabbt till honom.
Skaloverallerna går upp till stl 104 men jag anser att man kan gå upp en stl utan problem. Min son skulle egentligen enligt längd ha en 98 men 104:an satt jättebra.
De kostar 159:- och finns i klarturkos,knallgrön,bubbelgumsrosa och härlig lila