• saua83

Gekås vol 14

pandyb skrev 2010-03-12 15:53:57 följande:
    Neutrala färger finns det gott om i det minsta storlekarna! Finns nåt start kit och så!Ett tips är att köpa kläderna med giraffen på lappen, det håller helt klart bäst kvalité. Det finns ett märke med en teddybjörn med, men dom har vi aldrig varit nöjda med!
    Tack för det tipset, giraffen blir det då! =)
  • beccazin

Finns det babysitter på Gekås???

Nån som vet pris??? Kanske även bild så man kan se hur dom ser ut??

• Tiniwinisen

Hur tror ni att det är med folk om man åker dit så man kan handla på långfredagen och påskafton(lördag)??

• flumbullen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-12 11:14:51 följande:
    De kostar 50kr kom jag på nu-finns i svart och i rött
    Ännu bättre! Tack igen {#lang_emotions_smile}!
  • Elins mamma 2010

nån i tråden frågade om bollar till ett hemgjort bollhav (det kan ha varit ett tag sen). Såg såna idag på BR för 149 kr och kom att tänka på det då

BF 100904 - Längtar!
  • Rocktroll
    Elins mamma 2010 skrev 2010-03-12 17:33:13 följande:
    nån i tråden frågade om bollar till ett hemgjort bollhav (det kan ha varit ett tag sen). Såg såna idag på BR för 149 kr och kom att tänka på det då
    Det var jag som frågade :) tack för svar!! Ska kika in på toys r us någon dag för har för mig att dom var liiiite billigare och jag behöver massor :P
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • tesoro de oro
    Blir en tripp till Ullared imorgon :) 
    En liten undring är det lönt att springa runt i affärerna omkring gekås. Det enda jag har hunnit med de gånger jag har varit där är skoboo. Erfarenheter? Tips?
  • Mammiztill2

Någon som vet om PIPPI LÅNGSTRUMP figrurer finns kvar? hus? Finns de Påslakan med Pippi?
    Eller är sånt slut?

Någon som vart där nyligen/i dagarna?! Vad kostar en förpacknng med 3 pippi figurer i ?
    *då de här hemma kostar 99kr*

• Mammiztill2

Tänk om man kunde hitta någon att samåka med ska dit i morgon med

Svar på tråden Gekås vol 14