• jojojojojo

Gekås vol 14

villa villekulla skrev 2010-04-28 17:12:40 följande:
    tack för alla svar om babysitter.Frågar en gång till om det finns parasoll och myggnät/insektsnät till vagn? isf pris?
    myggnät finns å kostar max 29.90:- (kommer inte riktigt ihåg)
    å parasoll finns oxå, har läst det tidigare i tråden men jag vet ej pris
    BF 2010-06-28
  • jojojojojo
    Krabbolina skrev 2010-05-02 17:01:50 följande:
    min man undrade idag om vi ska dra till Ge-kås imorgon, så det blir nog en sväng dit imorgon
    tänk om min man sa så någongång!!

men jag får åka med mamma å kusinen på tisdag istället.
    BF 2010-06-28
  • jojojojojo

uch, jag va lite besviken på hela baby avdelningen idag*!!

rörigt tycker jag att det va (eller så e det för att man visste vart allt fanns när den va på det gammla stället!

men jag fick handlat det jag skulle ha iallafall!

BF 2010-06-28
  • jojojojojo

det va inte utplockat!

det va nog mest det att jag va så van vid att det skulle vara på ett ställe å nu hade de ändrat om å flyttat på avdelningen lite! men jag hittade allt jag skulle ha å lite till, förrutom amningsnapp, som va återkallad till fabriken. så de va ju inte deras fel!

har handlat allt till komande nu, så nu e vi redo här hemma!

BF 2010-06-28
  • jojojojojo
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-05 11:05:49 följande:
    Nån som har koll på hur stora kuddarna är för spjälsängar? (jag har kollat i pristråden) örngotten är ju olika stora för olika märken så det vore bra att veta
    mätte våran som ligger i sängen nu å den e ca45*25
    lite svårt när den e upp puffad
    BF 2010-06-28
  • jojojojojo
    Lena85 skrev 2010-05-06 10:02:58 följande:
    hej hejStåbräda till vagn har de väl på gekås?? någon som vet va de kostar??? Måste få tag i en sådan nu... och kanske kan det vara värt ett besök till Ullared...hihi
    ja det finns, men jag vet inte pris! men såg dem i tisdags iallafall
    BF 2010-06-28
  • jojojojojo
    Skytten75 skrev 2010-05-10 11:27:08 följande:
    Vad tror ni är det mycket folk nu på Gekås? Vill gärna åka dit o shoppa. Vilken dag är bäst torsdag (Kristi himmelfärds dag), fredag (klämdag), lördag eller söndag?Tacksam för svar!
    Alla dagar e fruktansvärda tydligen, vi åkte ner på kläm dagen för ca 8 års sen å redan då va det kaos där! det va första och enda gången jag å mamma stått i kö för att komma in! åå jag minns det fortfarande hur hemskt det va att köa in! så har gu möjlighet vänta tills nästa vecka!
    BF 2010-06-28
  • jojojojojo

jag köpte det i julas, men såg inga sist jag va där, men å andra sidan kollade jag inte efter det eller!

t0va skrev 2010-05-11 15:52:12 följande:
    Vet ni om det finns maggördlar eller liknande för gravida på ullared, jag har börjat titta lite på sånt och om det finns på Ullared så får det hamna på inköpslistan tills nästa vecka.
    BF 2010-06-28
  • jojojojojo
    Idizen skrev 2010-05-16 10:59:01 följande:
    hejsannågon som vet vad det är för märke och modell på babyvakterna de säljer? vill ju jämföra lite innan man åker dit.. =)
    jag köpte en Doro när jag va nere sist för 299:-
    bebisen har dock inte kommit än, men vi har testat den här hemma å den verkar funka bra för vårt behov, vi bor bara i en lägenhet, men har uteplats så jag ville gärna ha en nu till sommaren!
    BF 2010-06-28
Svar på tråden Gekås vol 14