• Shoppingtokig

Gekås vol 14

Jaaaaaaaaaa, nu har jag fixat barnvakt så på onsdag åker jag till mitt shoppingparadis Tips på när det är bäst att komma på en onsdag? Förmodar att jag prickar in köerna då jag ska lämna dottern kl.09:00 och kör från GBG.

Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Shoppingtokig
    Dissan skrev 2011-08-09 15:40:57 följande:
    Någon som vet om det finns myggnät till enkelvagn och vad de kostar?
    Det brukar de ha. Kostade väl typ 30 kr el nåt billigt. (Nu köpte ju jag mitt -09, men det har jag sett flera ggr).
  • Shoppingtokig
    Miss Obsessive skrev 2011-08-09 18:06:12 följande:
    Har börjat planera för shoppingresa i september/oktober och håller för fullt på att skriva lista :) Skulle gärna vilja ha en sittsäck till lillans rum, gärna en fyrkantig (typ fatboy). Någon som har sett sådana på gekås? Om sådana finns, vad ligger de på i pris? Är också ute efter en leksaks-servis, gärna en prickig i grönt eller rött. 
    Jag köpte en cerise sittsäck till min dotter, typ Fatboy, om det var i början av året (fanns flera färger & stl då), men den har blivit så platt. Jättetråkigt för jag gillade den när den var ny. Undrar om man kan köpa mer fyllning någonstans? (det är små mjuka kulor) Har dock inte sett några sådana senaste 2ggr som jag varit där.
  • Shoppingtokig
    Miss Obsessive skrev 2011-08-09 19:04:45 följande:
    Åh, tråkigt.. :( Jag vet att det finns billigare sittsäckar än just fatboy, men de är ändå rätt dyra. Nu är min lilla ganska liten fortfarande, så det kanske inte blir så mycket slitage som det kan bli med större barn som leker lite tuffare. Men det är ju ändå inte kul att köpa något som inte håller för barns lek.  
    Min dotter är 2år och har suttit i den när hon tittat på tv och myst. Betalade ändå ett par hundra för den så det är tråkigt att fyllningen blivit så platt
  • Shoppingtokig

Vet någon om de fortfarande har vagga på Ge-kås och isåfall hur mkt den kostar?

Var sugen på vagga till mitt första barn men köpte aldrig någon, funderar på att göra det till nr två nu

• Shoppingtokig
    Swebs skrev 2011-08-10 15:22:01 följande:
    Hej alla,

Hoppas någon kan hjälpa mig. Jag var på Gekås för ca. 1 månad sedan med ett mål - att köpa en babyvagga till kommande bebisen. Har tittat på denna flera gånger innan och hade nu bestämt mig för att köpa den.
    Men så var den ju självklart slut. Tjejen som jobbade på barn/babyavdelningen sa att det bara var tillfälligt och att den skulle komma tillbaka igen, men kunde inte ge någon besked om när exakt.

Ringde till kungtjänst idag och frågade om den kommit in än, men de kunde inte svara på några produktfrågor, och inte heller koppla mig till någon som jobbade på babyavdelningen. Tycker det är lite dåligt, skulle ju ta dom 1 minut att springa bort och kolla om de finns, men istället vill de att man ska åka dit själv, en rundresa på 3 timmar..

Är det någon som varit där nyligen som har sett om de fanns där? Om skyltexet fanns uppställt så borde de ju finnas. Ska stå vid spjälsängen och resesängen om jag inte minns fel.

Hade varit mycket tacksam om någon kan hjälpa mig med detta. Hade blivit så besviken om man kör hela vägen, och så är de slut igen.

Tack på förhand!
    Hej!
    Jag var där idag och köpte en vagga så idag fanns den Köpte även madrass, vitt spjälskydd och underlakan till den
  • Shoppingtokig
    jojojojojo skrev 2011-08-10 09:13:18 följande:
    Vagga finns och kostar ca 700:-
    Hade den till Selma när hon va liten men den va helt värdelös att vagga med! Vi hade den för att vi inte fick plats med spjälsäng!

Fick dock mer för den när jag sålde den än vad jag köpte den för och vi va nöjda eftersom vi inte använde vagg funktionen på den
    Ok, hoppas vi kommer använda den mer för jag köpte den idag, hann inte se ditt inlägg. Har redan en spjälsäng från vår 2-åring men bor i ett hus med 3 vån och sovrummen är längst upp. Så jag tänkte ha vaggan på mellanplanet där vi har kök och vardagsrum så jag kan lägga ifrån mig bebisen men ändå ha den nära.
  • Shoppingtokig
    Bellbox skrev 2011-08-11 18:40:15 följande:
    Tyckte det var lite läskigt igår att läsa att det var värsta pådraget i Ullared (byn) för misstänkt planerat väpnat rån Fy så otäckt... De visste inte om det var riktat mot varuhuset eller annat... Hoppas de skrämdes bort i alla fall så de inte får för sig att slå till
    Ja, när jag gick ut från Ge-kås var det poliser där och en polis stod med automatvapen och vaktade vid utgången. Det är ju inte direkt att poliserna brukar springa runt med det då de är ute på vanlig patrull. Lite obehagligt! Jag kom iaf därifrån helskinnad med mina 4 kassar
  • Shoppingtokig
    Bellbox skrev 2011-08-11 22:56:13 följande:
    Måste fråga (nu när man kan få chansen att få tips från en kunnig!) Vilka märken har 10000 i pelare? Vilka skulle du rekomendera efter din erfarenhet?
    Ur & Skur måste vara toppen...  
    Lindex FIX har 10000 vattenpelare, tror även PoP har det
  • Shoppingtokig
    Veronica 223 skrev 2011-08-14 19:59:41 följande:
    Skötväska helsvart och pris, nån som vet om det finns? 
    Det har jag köpt där, försökte leta fram kvittot, men hittade inte skötväskan på någon av dem. Har för mig att det var runt 150kr. Inte över 200kr iaf. Kommer inte ihåg vilken månad det var jag köpte den.
Svar på tråden Gekås vol 14