• Shoppingtokig

Gekås vol 14

Är det någon som vet var det är för mått på Labanhissgardinen som var i bloggen häromdagen?

Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Shoppingtokig
    firepuzz skrev 2011-09-01 23:26:01 följande:
    hej. jag ska ner nästa helg och undrar vilken amningsbh är bra? och vilka våtservetter/tvättlappar är bra där nere?
    Jag brukar köpa Gunrys vita förpackning med små blå och rosa figurer på och de är bra. Nu senast jag var nere så köpte jag Gunrys beige förpackning med en bebis på och de tycker jag inte var alls lika bra. De kändes torrare så jag tittade på bäst föredatumet men de gick inte ut förrän om ett år så den förpackningen gillade jag inte.
  • Shoppingtokig

Är det någon som vet om den finns enfärgade färgstarka bodys i stl 50 och 56? Typ grön och turkos?

• Shoppingtokig
    2barnsmorsa skrev 2011-09-09 21:57:55 följande:
    finns det vagga å i så fall kostar den? ngn som har bild?
    Jag köpte vaggan i aug och då kostade den 780kr. Bild kan du hitta i Ge-kås blogg om du tittar på äldre inlägg. Har inte satt ihop vår än då vi väntar barn i vinter. Köpte även madrass, spjälskydd och underlakan till vaggan där.
  • Shoppingtokig
    Tuttan27 skrev 2011-09-10 09:30:50 följande:
    Var på Gekås igår och guuud så skönt det var, knappt något folk överhuvudtaget! Inget trängsel i gångarna alls , och ingen kö alls i resturangen!
    Verkligen en lyckad tripp med fina inköp! =)
    Åh, så skönt då man träffar in de dagarna
  • Shoppingtokig

Jag undrar också om ståbräda. Är det någon som vet om det finns en ståbräda på Ge-kås som passar Babytravel Amsterdam?

• Shoppingtokig
    lilil skrev 2011-09-22 09:19:22 följande:
    Detta har säkert frågats innan, men jag är ny så jag frågar igen =) Hur mycket pengar har ni med er när ni ska åka till Ullared? Detta är ju individuellt, men ni som åker 1-2 gånger om året och verkligen storhandlar, hur mycket går åt? Jag ska dit om tre veckor och innan har jag endast handlat till mig själv = ca 3000-4000kr, men nu har jag en ettåring att handla till denna gång också =)
    Jag handlar alltid med kort så jag behöver aldrig fundera på hur mkt jag ska ta ut. Brukar handla för ca 4000kr (det varierar), då är det mest till min dotter och en del till mig och oftast några enstaka saker till sambon.
  • Shoppingtokig

Såg nu att frågan vände sig till de som är där 1-2 ggr/år, jag är nog där ca 4ggr/år

• Shoppingtokig

Finns det vinteroveraller i stl 104 med åtminstone 5000 vattenpelare?

• Shoppingtokig

Var på GeKås igår och det blev den dyraste räkningen hittills 5700kr
    Väntar vårt andra barn i jan så det blev lite babyprylar och ganska mkt kläder och julklappar till vår 2,5åring. Kom runt kl.15:00 och var till stängning, helt ok med folk

• Shoppingtokig
    malush skrev 2011-10-09 17:18:20 följande:
    Hur är fredagarna nu? Liknas med helger eller ung. lika mycket folk som på andra vardagar?
    Mitt på dagen tänkte jag.. 
    Jag var i fredags (7/10), gick iof inte in förrän runt kl.15:00 men tyckte det var helt ok. Man behövde inte trängas. Var kvar till stängning.
  • Shoppingtokig
    Babymama86 skrev 2011-10-11 00:07:59 följande:
    Fanns det något alls med barbapapa ?
    Sängmobil med melodi, tror det var Blinka lilla stjärna...
  • Shoppingtokig
    Babymama86 skrev 2011-10-11 22:13:21 följande:
    Vet du pris på den ??
    Japp, 289kr. Stod nämligen och valde mellan den och en annan i fredags. Jag valde den billigare varianten för 199kr
  • Shoppingtokig
    kvinnan78 skrev 2011-10-13 21:20:03 följande:
    Finns det mobil till spjälsäng gärna nån som spelar, pris? Samt barnvakt som går på batteriet både sändare o mottagare samt pris?
    Ja, det finns. Jag köpte en ganska neutral för 199kr med olika djur, sedan finns det Barbapapa för 289kr och det var några ytterligare.
  • Shoppingtokig
    MimmiL skrev 2011-10-13 21:44:01 följande:
    Nån som vet om det finns överdragsbyxor till vuxen (dam eller herr kvittar). Tjocka termobrallor har jag köpt på gekås förra året, men lite mittemellanvarma att ha så här års vore skönt...
    Jag har köpt det där, dock inte iår (då blev det stora termobyxor för en gravid ), men jag tror att det brukar finnas i sortimentet. Jag har från märket "On the Peak" och använder de som både överdragsbyxor och regnbyxor på jobbet (jobbar som förskollärare).
  • Shoppingtokig
    Kaxmaja skrev 2011-10-23 19:23:05 följande:
    Fanns MÅNGA sådanna igår och idag oxå
    Finns det någon annan "leksakskalender" förutom Lego?
  • Shoppingtokig
    Bubblan2 skrev 2011-10-23 22:25:29 följande:
    Ja, Bilar , Pet shop och två LEGO (City och Star Wars) kommer jag ihåg att jag såg. 

Men var de inte med i deras blogg nyss? Kolla där! 
    Klicka på Barn och det inlägget kan ju inte vara så långt ner.

www.gekas.se/blogg/6/listings/categories

Nu klickade jag på barn åt dig så det är bara att bläddra på! :)  
    Ok, tack! Såg nämligen att Ellos hade bl.a. Troll och funderade på om Ge-kås hade det också
  • Shoppingtokig
    Nyfiken86 skrev 2011-10-31 21:48:21 följande:
    Någon som vet vad deras åkpåsar kostar?
    Passar dom alla vagnar?? 
    Jag har den med fleece i och tror att den ff kostar 229kr. Är jättenöjd med den
  • Shoppingtokig

De säljer sängkläder till baby som är svarta med vita moln och svarta med vita stjärnor (finns även i blått, rosa & beige tror jag). Är det någon som vet om det finns matchande spjälskydd till dessa sängkläder?

• Shoppingtokig
    Guanabana skrev 2011-12-05 19:41:15 följande:
    Finns det doktorväska?
    Det brukar finnas i sortimentet. Jag har köpt det till min dotter där.
Svar på tråden Gekås vol 14