• Hannajo

Gekås vol 14

Tjej 83 skrev 2011-02-07 20:14:08 följande:
    ja då de ska finnas, o matchande glas/plast o tallrikar med. o kanske muggar?
    de har la mest emd bamse,  o prinsessorna..  men de ska finnas..  nere på baby
    Tack, då vet jag var jag ska leta!
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Hannajo
    fie m melwin skrev 2011-02-07 22:22:50 följande:
    Jag har köpt i metall med figur på skaftet, dom har legat bland bestik å sånt på hemmet avd..
    Då ska jag titta där också, vill helst ha i metall!
  • Hannajo
    TheMoneypenny skrev 2011-02-08 20:44:47 följande:
    Vill minnas att jag tog en baguette med Skagenröra, en skumraket och en kopp te betalade 51 spänn för det. 
    Ok! Funderar på om vi ska gå ut och äta lunch eller äta där. Såg att restaurangen öppnar innan vi kommer dit också. Beslutsångest!
  • Hannajo
    Miah21 skrev 2011-02-17 09:47:12 följande:
    Drömde att jag var på gekås i natt. Gissa om jag blev besviken när jag vaknade upp i sängen och inte på gekås.

Ska dit i maj men har redan fixat en lista för inköp.

Någon som har koll på bilstol för barn från 1år och uppåt.
    Pris, färg??
    Har också drömt att jag är på GeKås ett par gånger, men det har mer varit mardrömmar, typ att jag inte har några pengar när jag kommer till kassan eller att jag inte hittar de varor jag letar efter eller att jag har glömt inköpslistan och inte kommer ihåg vad jag ska ha
  • Hannajo
    Camilla D skrev 2011-02-19 21:18:35 följande:
    De hade en Rorri bilbana sist jag vart där! Typ halva priset jämfört med BR, tror den kostade 3-400 på Gekås.
    Han gillar Rorri, så det kanske vore något! Hoppas den finns kvar i början av mars!
  • Hannajo
    sara1981 skrev 2011-02-21 13:30:49 följande:
    Vi planerar en resa till Gekås nu i mars, har aldrig varit där förut så nu vill jag ha lite tips från er! Vi är ganska flexibla så vi kan anpassa resan för att få det så smidigt som möjligt.

Här är några saker vi funderar över:
    Förmodligen kommer vi att vilja övernatta då vi har ca 45 mil att åka. Bör man övernatta "på plats" eller finns det andra trevliga ställen i närheten?
    Vilken tid/dag är det lämpligt att besöka Gekås? Kan det vara bra att åka ett par dagar innan lön/BB?
    Jag kommer att vara höggravid när vi åker och kommer behöva en del vilstunder under dagen, något man ska tänka på när det gäller det?

Sen tar jag gärna emot fler tips från er rutinerade besökare!
    Campingen ligger ju nära och bra om man vill övernatta och inte åka långt. De har vinterbonade stugor.  Annars ligger ju Falkenberg och Varberg på 3 mils avstånd, där finns det säkert bra boenden!
  • Hannajo
    2barnsmorsa skrev 2011-02-22 09:40:14 följande:
    Jag fick idag ringa och avboka våran stuga vi bokade. Vi har ingen bil längre, en lastbil körde in i den igår. Men som tur var klara jag och min 10 mån baby fint. Det är mer värdefullt än att åka till Ullared...Jag lämnar nu detta forum för denna gång och återkommer igen, vi kommer göra en resa i höst istället inför julklapps-shoppingen. Ngn som vet när ungefär de börjar med tomatar och dylikt???
    Skönt att det gick bra. När vi brukar vara där, i mitten av september, brukar de ha tomtar.
  • Hannajo
    firepuzz skrev 2011-02-24 20:09:37 följande:

ni som köper bebissaker där nere, vad rekommenderar ni och vad rekommenderar ni inte att köpa där? om man ska köpa alt där förutom säng vagn

Tyckte inte deras kudde till spjälsäng var bra. Kläder, filtar, bäddset mm har jag köpt och varit nöjd med!
Svar på tråden Gekås vol 14