• Hannajo
    majbebbe skrev 2012-08-06 11:51:04 följande:
    ni som verkar vara vana gekåsbesökare vilket av föjande tillfällen skulle ni välja, helgen v.33 (precis före skolstart) eller första helgen i september?
    Det skulle kunna vara mindre folk helgen i v 33 men första helgen i september har de kanske fått in mer julsaker och vinterkläder.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Hannajo
    Maria84 skrev 2012-09-02 18:33:18 följande:
    Har beslutsångest.. Har en dotter på 3 mån som behöver följa med oss till Ullared, planen var att hyra en stuga eller så och ha med en faster till henne som är i stugan medans jag och pappan shoppar loss. Men det blir ju knöligt incheckning och utcheckning ändå eftersom man inte kan checka in förrän 15 och vi kommer vara nere redan vid 9 och utcheckningen vid 11 och vi kommer inte vara klara förrän framåt eftermiddan ev. Allt beror ju på vad som hinns med... Så då har de ju ingenstans att vara ändå under de timmarna... 

Så nu står jag i valet och kvalet om vi ska strunta i att boka stuga och bara åka över dagen som vi brukar göra.
    Är mest rädd för alla smittor osv med tanke på att hon är så pass liten. 

Hur har ni andra gjort? Har det funkat att ha med en så liten i shoppingkaoet?      
    Har ni långt att åka hade jag hyrt stuga så att tiden i bilen blir uppdelad på två dagar. Det är ju inte RS-säsong än, så om det blir lite tid inne på GeKås för bebisen så kanske det inte är så farligt ändå?
  • Hannajo
    Nynne skrev 2012-09-26 16:24:24 följande:
    Jag undrar också om Nintendo ds finns och om det är schyssta priser på lego?
    Alla gånger jag jämfört lego har de varit billigare på Ullared. Köpte lego city mobil enhet för 329 tror jag, hittade den för 439 på lajbansson.se
  • Hannajo
    Bluebell skrev 2013-01-28 17:21:21 följande:
    Tror ni det är en dum idé att åka v.7 då det är sportlov i bla Göteborg och Jönköpings län?

Tänkte isåfall åka så att jag är där när gekås öppnar på morgonen.

Hela januari - februari brukar vara lugnare än övriga året och sportlovet är ju fördelat på 4-5 olika veckor, till skillnad från tex höstlovet och påsklovet. Jag skulle kunna tänka mig att det är relativt lugnt.
Svar på tråden Gekås vol 14