• Pigelinen

Gekås vol 14

Line80 skrev 2010-04-26 10:36:28 följande:
    ok husvagnen med som man kan boka? det ser så himla mysigt ut!
    nä faktiskt inte, men vi har haft egen med oss Kompisen har dock hyrt GeKås och hon sa att det var bra. Fördelen med att ha med en engen var att vi kunde packa allt vi handlade i vagnen när vi reste hem

Jag gillar husvagn men lite jobbigt om man är gravid och som jag kissar hundra gånger per natt då man får springa till allmäna toan... då föredrar jag stuga med toa
  • Pigelinen

jag köpte sandaler ifjol men jag köpte Kavat eftersom min dotter då hade stl 19 o jag ville ha stabila bra sandaler. Jag rekomenderar med ordentligt stöd runt hälen (inte bara band utan helt) och som sagt kan vara bra med stängt tå om han inte går, min dotter gick och hade öppen o då var de inga problem.

• Pigelinen
    GossarnasMor skrev 2010-04-26 17:19:16 följande:
    Herregud, det är ju fullbokat de helger vi kan åka och nu har jag kollat in på mitten av juli ?!Åh, shit...kan man lita på deras online system då. Kanske är bättre att ringa...eller ta vandrarhem i närheten då... ÅH!!!
    hihi ja det brukar vara fullt länge!!! Speciellt på högsäsongen.
  • Pigelinen
    Waersta skrev 2010-04-26 18:53:56 följande:
    Såg i ge-kås bloggen att de har parfymer, karln ska åka färja dagarna innan vi åker till ullared, är parfymerna billigare i ullared än på båten tro? *kli kli*7 dagar kvar till Ullared!
    oj jag köper alla mina och min dotters skor. Har aldrig haft problem med mina, du borde ringa och reklamera dem.
    Waersta skrev 2010-04-26 18:53:56 följande:
    Såg i ge-kås bloggen att de har parfymer, karln ska åka färja dagarna innan vi åker till ullared, är parfymerna billigare i ullared än på båten tro? *kli kli*7 dagar kvar till Ullared!
    Jag köpte en ny parfym när jag var där i feb, finns bild o pris i galleriet, och den var grymt billig. Komemr inte ihåg i huvudet men det var lotion och parfym i ett kit.
    Line80 skrev 2010-04-26 19:16:06 följande:
    nån som vet reglerna kring 4-bädds stugorna? 5-bäddars är ju slut så frågan är om man får vara 5 pers i en 4-bäddars?
    De är stenhårda, deras försäkringar tecker inte om man bor fler än man bokat för. Kompisen hade sin dotter på 3 år med sig o hon sover alltid hos henne men hon var tvungen att boka så att hon hade en egen bädd. Hon frågade vad som skulle hända om hon inte gjorde det, ock då kan man bli utslängd och avstängd från campingen. Så... de är stenhårda!!!
  • Pigelinen
     MissMurrig skrev 2010-06-10 19:01:20 följande:
    Hej! Ni som köpt babywatcher på Ullared, är ni nöjda? Funkade de dåligt, bra eller jättebra? Vilken har ni köpt? 
    Vi har en Philips från GeKås, är drygt 2 år nu och är kanon nörjd! Räcker så långt så att om grannen har samma kanal så får vi in hennes dotter trotts att de bor på andra sidan vägen och det är ett garage imellan och en STOR gräsmatta.Så nu har vi olika kanaler!
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Pigelinen
    Thegran skrev 2010-06-10 19:47:44 följande:
    hur är det med dockvagnar? finns det några fina som är lagom till en 2åring?
    är även ute efter någon form av leksaksgarage/parkeringshus. gärna med "hiss" och så bilarna kan åka ner för en backe :) finns det? ca pris?
    Vår dotter fick två olika därifrån i julas, en vanlig i tyg och en "finare" i trä. Tror att ingen av dem var så jättedyra.
  • Pigelinen
    Thegran skrev 2010-06-10 19:53:38 följande:
    vad bra, hoppas det finns när vi åker!
    tänkte köpa en del julklappar där redan i juli . vi är utomlands ett tag i höst och kommer hem 10 dagar innan jul och känner nog inte för att leta klappar då...

tips på fler roliga leksaker till en två årig tjej?

finns det mycket leksaksmat, finare i tex trä eller tyg?
    Vår dotter kommer fylla 2 år i augusti o hon kommer att få ett målarstaffli som finns på IKEA.
    Annars har GeKås fina dockor, docksängar, mm.
    Köpte gräsklipparen sist o den älskar hon. Leksaksspis, sandlåda. Servis, har tyvärr inte sett någon leksaksmat i annat än plast.
  • Pigelinen
    Thegran skrev 2010-06-10 20:11:03 följande:
    målarstaffli kanske är något, docksäng och docka likaså.
    spis har hon, sandlåda har vi utanför dörren redan :)

funderar på lite leksaksverktyg. hon har en "snickarbänk" fast knappt några verktyg till den.
    sånt lär väl finnas på GeKås? snickarhjälm är vi också ute efter.
    snickar kit finns, grannen har köpt det.
  • Pigelinen
    Humlansbebis skrev 2010-06-10 21:56:45 följande:

Hoppsan, kanske det är här man ska fråga istället:

Någon somvet ifall det finns insynsskydd på Gekås? Såna där frostade plastfilmer som man sätter på insidan av t.ex toafönster för att hindra att grannen drabbas av ens blottade rumpa?

Någon som har bild på en docksäng från Gekås? Är de helt i trä? Inredningsdetaljer till flickrum, gärna med prinsesstema? Finns det?

Har inte sett insynsskydd där, men här hemma har de på metervara på Colorama, massa snygga olika, IKEA har också.

Har tyvärr ingen bild på träsängen men den är vit och jättesöt tycker jag.
Svar på tråden Gekås vol 14