• Pigelinen

Gekås vol 14

Elins mamma 2010 skrev 2010-06-18 21:18:50 följande:
    alla märken de säljer är tydligen inte bra, men många säger att märket med giraffen är jättebra. Min bebis ligger i magen fortfarande så jag vet inte än :)
    man ser oftast på plaggen om det är något att ha, dra lite i sömmarna och lite försiktigt i ev tryck. Giraffen är bra.

Det man ska tänka på är att storlekarna kan variera väldigt. Tex min dotter är 2 år men har fortfarande 74/80 på sina regnställ, både fodrade o ofodrade, ochmin dotter är lång. Jag mäter alltid innerbenlängd på min dotter och så har jag med mig måttband och mäter så att jag får rätt. Ett exempel, en gång skiljde samma stolek 8 cm i innerbenlängd beroende på modell (detta var på regnbyxor). Köpte en t-shirt i 92 och den är GIGANTISK, den kommer hon inte kunna ha på länge, ett år skulle jag gissa....

Jag var med min kompis idag som köpte massa babysaker till hennes bebis i magen. Det var väldigt dåligt med kläder på barn idag och när det gäller färgneutrala eller enfärgade kläder till nyfödd så fanns de i stortsett inget. Hon ville ha enfärgade byxor men det fanns bara röda, inga bruna, grå, gula osv.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Pigelinen
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-18 21:38:18 följande:
    när jag var där i maj fanns det vita och blå byxor så vi hade kanske tur. Väldigt få vita från början men vi frågade och då gick personalen och hämtade massa mer :)
    nu bygger de om massa så det var mer rörigt än roligt En del kläder på 128 och upp låg i kundvagnar....
  • Pigelinen
    Sagalin skrev 2010-06-19 17:04:35 följande:
    Vad kostar vispskålen som visat i bloggen för ett tag sedan, finns bla under läsarbilder med en pelargon i.
    Köpte en ceris igår, kommer inte ihåg om det var 34 eller 39.95 men tror att det var 39.95. Den är tom graderar på insidan, LIKE!!!
  • Pigelinen
    Sagalin skrev 2010-06-19 18:14:15 följande:
    Vad billigt!
    Vilka färger fanns det, finns det olika storlekar?
    Den med handtaget som jag köpte fanns bara i 2l. Färger; ceris, turkos, neongrön, sen tror jag att det fanns i svart o vit också men det kan jag ha drömt
  • Pigelinen
    Wilda77 skrev 2010-06-21 18:18:15 följande:
    Släpet till BobbyCar; finns det - och isf pris?
    199 i fredags
  • Pigelinen

råkade vist köpa ett hus i veckan

Kom då att tänka på gardinstänger, vad kostar de på GeKås?

• Pigelinen

Trappgrinden är liknande den på IKEA och ungefär samma pris som på IKEA om man har familykort...

babyvakt finns i olika märken, vi köpte in Philips på Gekås för ca399.- som på babyproffset, samma, kostade 599:-

Perskydd finns olika fören liten peng.

Gåstol finns till lågt pris o den var jättebra, dottern använde sin massa, kommer inte ihåg pris. Är nästan hundra att de hade stol tillbadkarel också.

Hoppgunga finns som det står i någrainlägg längre upp på denna sidan.

Kolla gärna i pristråden i TS så ser ni utbud o priser.

• Pigelinen

måste fråga om ståbrädorna på GeKås, såg att det fanns två modeller, en som de haft ett tag och som man sätter på en vågrätt pinne på barnvagnen sen en annan nyare modell som man ska sätta på lodrätta pinnar på vagnen, fattar ni vad jag menar?

Jag har en babytravel och ska jag ha den första ståbrädan så sitter bromspinnen ivägen nu undrar jag om någon köpt nr 2 och om den kan funka? Det stod att den skulle passa de flesta vagnar. Har du köpt den och vad har du för vagn isåfall????

• Pigelinen

Frågar igen...

måste fråga om ståbrädorna på GeKås, såg att det fanns två modeller, en som de haft ett tag och som man sätter på en vågrätt pinne på barnvagnen sen en annan nyare modell som man ska sätta på lodrätta pinnar på vagnen, fattar ni vad jag menar?

Jag har en babytravel och ska jag ha den första ståbrädan så sitter bromspinnen ivägen nu undrar jag om någon köpt nr 2 och om den kan funka? Det stod att den skulle passa de flesta vagnar. Har du köpt den och vad har du för vagn isåfall????

• Pigelinen
    Tibell skrev 2010-07-19 19:09:00 följande:
    Ja herrejissus vad folk det var där idag! Vi gav upp mycket tidigare än räknat. Kom vid 10,30 och åkte hem runt 14. Helt galet!!

Men jag fick min ryamatta med mig hem iallafall =)
    Det var någon som frågade efter storlek och det fannas massa blandade.
    Jag köpte en rund stor (160 cm) vit som kostade 399
    Sen fanns det massa i ca 130x180 ( inte helt exakta mått kanske men ungefär) som också kostade 399.

Åh en rund rya... vilka färger finns de i??? Är gelen i runda mattor, lite roligare än rektangulära tycker jag

Svar på tråden Gekås vol 14