• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Ruso
    Lisa1976 skrev 2010-11-12 08:51:06 följande:
    Jag hade gjort ALLT för att undvika att ta med små barn till Ullared. Näst intill barnmisshandel att låta dom vara därinne i timmar, skrikandes och gråtandes i värsta fall. Om inte annat är det jobbigt för alla andra kunder. Spädbarn är väl ok men det är ju oansvarigt att ta med dom pga smittorisken.
    Men snälla tänk er för innan ni tar med småbarn dit - ingen bra idé!
    Hm... klart det är mest bekvämt för en själv att inte ha med barn, men ibland finns inga andra sett om man vill dit. Jag har inte lätt att få barnvakt och har haft barnen med hur många gånger som helst, från de var nyfödda...

Det är ju olika hur barn är, jag tycker de minsta barnen är smidiga, de sitter i kundvagnen (eller ligger) och är lätta att muta med något gott eller någon liten leksak. Inte har jag upplevd att mina ungar skriker och gråter. Vissa av dom har tom tyck om att få vara med!   Men man känner väl sitt barn best och vet hurdana de är. Gillar de inte att sitta i vagn osv är det ju ingen bra ide....

Jag har annars haft med vanlig vagn till de varit runt 1,5, så att de kan få sova ordentligt om de behöver det.
  • Lotta o E
    Skruttunge skrev 2010-11-12 09:14:35 följande:
    Ja, det har dem. Nere vid badbaljorna finns två typer av blöjhinksrefiller. Det står på skylten vilken som passar till babyproffsen! Köpte 2 st, de kostade 49:95kr st.
    Tack för infon!! Köpa på mig en del sådana ner vi ska ner i december. Ha en bra helg!
  • DecemberBebis
    joulies skrev 2010-11-11 20:06:35 följande:
    Hej. Var precis inne på Gekås-bloggen och kikade på den ursöta Beatles-bodyn. Något som varit där nyligen och sett pris på denna? Hur länge brukar produkterna finnas kvar i sortimentet? Ska ju inte ner förän början av december. 
    39 kr kostade den
    Var dig själv , alla andra är upptagna !
  • 9Kärleken6

Någon som vet utbudet på hundtäcken på GeKås? Gärna pris också så klart

.?:*¨¨*:?.Mamma till Nina och My.?:*¨¨*:?.
  • Probably the best    in the

Fredag 26 november?
    Behöver man premedicinera med Stesolid för att stå ut där nere då?

• sassus

År det nån som vet om det finns träbokstäver "God Jul" där?

• haga81

Om jag inte minns helt fel har dom solskyddskläder från zunblock. Är det nån som vet om dom även har deras babysimbyxor?

• sassus

Många frågor blir det nu Men kom på med att jag skulle vilja veta om de har julkalendrar på dvd? Gärna de lite äldre... Tänkte beställa från nätet, men eftersom jag ska till Ullared nästa vecka är det ju dumt att beställa om det finns där. Hoppas nån kan hjälpa mig

• sassus
    sassus skrev 2010-11-12 17:19:06 följande:
    Många frågor blir det nu Men kom på med att jag skulle vilja veta om de har julkalendrar på dvd? Gärna de lite äldre... Tänkte beställa från nätet, men eftersom jag ska till Ullared nästa vecka är det ju dumt att beställa om det finns där. Hoppas nån kan hjälpa mig
    Kollade runt lite, och verkar som att de har det. Så nu undrar jag vad de kostar där
Svar på tråden Gekås vol 14