• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bellsam
    Simben skrev 2010-11-10 17:20:30 följande:
    slänger in en liten fråga här...ska till Gekås om två veckor och vet inte om detta finns där eller om jag ska köpa det här hemma..såg att en affär säljer det för 249 kronor vilket jag tror är billigt men som sagt finns det i ullared så kanske det är ännu billigare
    det jag undrar över är spelet VILDA VALPAR...alltså inget dataspel utan vanligt sällskapspel..
    Nån som vet eller som ska dit nu i dagarna och vill kolla om dom har och pris isåfall?

TACK på förhand!!
    Jag var där i söndags och jag såg den inte, men den kan ha funnits där fast jag inte la märke till det.
  • lovelyangel82

någon som har koll på vilka årfärgs märken de brukar ha..

någon som sett om de fått in den nya serien av mood..

HYPE BY MOOD ???

• Bubblan2
    lolo21 skrev 2010-11-11 08:24:59 följande:
    Undrar om det finns duplo med djur? Noshörningar, giraffer o sånt:)

Och om det finns korthåriga fårskinn, tex att ha i barnvagnen? Fick ett jättefint i present, ett långhårigt, från gekås, men skulle behöva ett korthårigt till stora killens plats i vagnen.
    Åkpåsen med fårull är korthårig och där går ovansidan av själva påsen att ta bort så det blir en sittdyna med fårull att sitta på. Vi har den och den är super!

Bild finns i mitt galleri och den kostade runt 650:- då, förra hösten.
  • LoveMyChild

Vilken typ av saccosäckar har dom? Är det såna där små eller?

• Bubblan2
    Hanniken skrev 2010-11-11 09:33:32 följande:
    Imorrn åker vi ner!
    Hur gör ni som åker ner med barn?
    Jag
    Jag var ner med sonen som då var 1,5 år och det var ingen höjdare men anledningen till det var att sonen inte ville sitta still. Han ville bara gå och gå och gå och gå och gå....
    Tack och lov hade jag svärmor med mig så hon tog honom och gick runt en stund och plcokade skräp. :)

Beror nog helt och hållet på hur gamla de är och hur "de är" som personer.

Ett "stilla" barn kanske tycker att det är jättekul att sitta i vagnen och pilla med sakerna som man lägger ner där. Ett tips är kanske att gå till leksaksavdelningen först och sen dela upp det på flera turer dit under dagen...fylla på med nya roliga saker.

Ett "livligt" barn, typ min gå gå gå son, uppskattar ju inte att sitta still och vill gå själv och då blir det mest springa efter honom och inte mycket shoppa...
    Om man ändå måste ha med sig en "gåare" är tipset att ta raster och gå ut till lekplatserna utanför så de får rasa av sig lite.

Enligt viskningar är det ett lekrum på gång inomhus också men jag vet inte när det blir klart.

Om ditt barn är så stort så de kan och får vara på leklandet går det ju att lämna honom/henne där en stund.

Ha så kul!
    Jag ska ner om två veckor och längtar stort!
    Den här gången får sonen stanna hos pappa och storebro på DreamHack! :) Där kan han gå gå gå gå gå med pappa efter sig! :)
  • Hanniken
    Hanniken skrev 2010-11-11 09:33:32 följande:
    Imorrn åker vi ner!
    Hur gör ni som åker ner med barn?
    Jag
    Elak dator....

Jag undrar hur ni som åker ner med små barn gör. Har en liten kille på 1½ år, sambon tycker vi ska  lämna vagnen hemma då den tar för mkt plats i bilen.
    Finns det kanske paraplyvagnar eller liknande att köpa där nere?
  • Xst
    Hanniken skrev 2010-11-11 09:42:00 följande:
    Elak dator....

Jag undrar hur ni som åker ner med små barn gör. Har en liten kille på 1½ år, sambon tycker vi ska  lämna vagnen hemma då den tar för mkt plats i bilen.
    Finns det kanske paraplyvagnar eller liknande att köpa där nere?
    Kör honom i kundvagnen Där är han nog säkrast. Skulle nog inte ha en skild barnvagn med.
  • Hanniken
    Bubblan2 skrev 2010-11-11 09:41:18 följande:
    Jag var ner med sonen som då var 1,5 år och det var ingen höjdare men anledningen till det var att sonen inte ville sitta still. Han ville bara gå och gå och gå och gå och gå....
    Tack och lov hade jag svärmor med mig så hon tog honom och gick runt en stund och plcokade skräp. :)

Beror nog helt och hållet på hur gamla de är och hur "de är" som personer.

Ett "stilla" barn kanske tycker att det är jättekul att sitta i vagnen och pilla med sakerna som man lägger ner där. Ett tips är kanske att gå till leksaksavdelningen först och sen dela upp det på flera turer dit under dagen...fylla på med nya roliga saker.

Ett "livligt" barn, typ min gå gå gå son, uppskattar ju inte att sitta still och vill gå själv och då blir det mest springa efter honom och inte mycket shoppa...
    Om man ändå måste ha med sig en "gåare" är tipset att ta raster och gå ut till lekplatserna utanför så de får rasa av sig lite.

Enligt viskningar är det ett lekrum på gång inomhus också men jag vet inte när det blir klart.

Om ditt barn är så stort så de kan och får vara på leklandet går det ju att lämna honom/henne där en stund.

Ha så kul!
    Jag ska ner om två veckor och längtar stort!
    Den här gången får sonen stanna hos pappa och storebro på DreamHack! :) Där kan han gå gå gå gå gå med pappa efter sig! :)
    =) Jo min kille är en liten äventyrare så pappa får nog springa en hel del o så får vi ta många pauser.
  • Hanniken
    Xst skrev 2010-11-11 09:44:13 följande:
    Kör honom i kundvagnen Där är han nog säkrast. Skulle nog inte ha en skild barnvagn med.
    Det funkar en liten stund sen börjar han klättra.
    Hmmm det här kan ju bli spännande...
Svar på tråden Gekås vol 14