• Camilla D

Gekås vol 14

Pstavsbarn skrev 2011-07-31 16:01:07 följande:
    Har dom stödstrumpor? :)
    Jajemen!
  • Camilla D
    Bellbox skrev 2011-08-03 17:20:31 följande:
    Såg att du köpt pruttkudden; Vi har haft TRE pruttkuddar från Gekås (fått 2, köpt 1) som jag såg att du köpt; de höll EN TIMME kan jag säga :-/ Ok 12 spänn men 12x3 för oss & då ska man kanske räkna in alla som köper dem varje dag? För vi har då inte en särskilt vild unge & att alla 3 gått sönder direkt, inköpta olika månader på Gekås? Hoppas de tar upp det med inköparna för jag har nu returnerat alla 3 Tror dock inte fler gör det för "äh det var ju bara 12 kr" Men returnera är ju bra så får de väl upp ögonen för om det är många? Dock har jag sett att de nu börjat sätta upp "andra hands sortering" i högre grad än det gjort tidigare på saker...  
    Fast det är samma pruttkudde som finns i vanliga leksaksaffärer (fast där kostar de 40 kr) Vi har haft sånna (från gekås), och de har hållt jättebra. Givetvis kan man inte hoppa på dom, men det kan man inte på alla leksaker, så det kanske inte är kvaliten på dom det är fel på
    Använder man de rätt och sätter sig på dom så håller det. Sen har vi hafr kompisar till barnen här som givetvis måste hoppa jämfota på dom och då spricker de, fast det gjorde dom från leksaksafären med.
  • Camilla D
    Mamma Tes skrev 2011-08-17 16:08:50 följande:
    Vilken tid är bäst att komma till gekås nu? Ska åka imorgon. Har det varit mycket folk i veckan?
    Det är fortfaramde mycket folk, hade bekanta som var där förra veckan, ingen kö in, men trångt där inne och ca 30 min kö ut.
    Skolrna i Varbergs kommun börjar först på måndag, så jag akn tänka mig att många åker dit och laddar inför skolstarten nu.
    Åk så du ä'r där tidigt, helst vid öppning, då är det lugnare!
  • Camilla D
    jordnöten skrev 2011-08-25 11:11:46 följande:
    Någon som vet om de har utomhusbelysning? Skulle vilja ha lampa över altanbordet och en att sätta på väggen på friggeboden?
    Japp, de har en del utebelysning. Både modernare och lite mer "vanliga"
  • Camilla D
    MammaTillTindra skrev 2011-09-09 16:47:33 följande:
    Någon som vet om Gekås har Lundby Stockholmhus 2010? Det är ett dockskåp.
    Har hittat det på nätet tillsammans med alla möbler och tillbehör, men tänkte att Gekås kanske har det ännu billigare... Någon som sett det och vet vad det kostat?
    Såg Lundby husen där, kollade dock inte närmare på vad modellen hette.
    Kostade 300 något, kan vara allt från 329-399, kollade inte så noga. Inte så mycket hjälp men de fanns då i alla fall, typ 2 v sen.
  • Camilla D

Vi åt någon kyckling med mangosås och klyftpotatis och våra barn köttbullar. Alla slukade allt, det var supergott!!!
    Nu var det ju några månader sen, men då var det toppen! Och jättebilligt! Vi är ändå en storfamilj!

• Camilla D
    Guanabana skrev 2011-09-19 20:46:57 följande:
    Och en fråga till =) Tror ni att en 3årig pojke skulle vilja leka med pippihuset eller är det mest för tjejer?
    Min son fick det i 3-årspresent. Han har lekt en hel del med det, kanske inte den mest använda leksaken men absolut använd. Den har varit jättebra att ha hemma när han har tjejkompisar här som inte vill leka med bilar

Men jag tycker det är rätt kass kvalite på Pippi huset (även om det är ett Mickey) Min son är väldigt försiktig och rädd om sina grejer men det höll inte många dagar. Trappan gick sönder, stegen, trädet, benen på en pall, sängen. Säkert något mer jag inte kommer på nu, och det hände väldigt fort och utan någon större inverkan, tyvärr
  • Camilla D
    carro 81 skrev 2011-09-22 21:49:45 följande:
    Någon som har koll på om de har mycket Beyblades (och vad de kostar?) och olika saker med Beyblade på?
    Har fruktansvärt dålig koll på vad som finns inom detta Beyblades, men min son köpte en sån "snurra" där för 99 kr. Någon metallic grej Hoppas du förstår!
  • Camilla D
    Dissan skrev 2011-10-03 21:51:49 följande:
    Var det mkt folk idag?
    Nej, nu var vi ju där i eftermiddag bara men då var det jätte lugnt.
    Fick köpt massa bra Sonen skall på utflykt imorgon med dagis och idag sprack regnbyxorna, taiming
    Köpte bla regnkläder med Star wars tryck, fodrade blåa regnkläder, jeans, långarmade tröjor, stickad kofta. Till maken blev det 20 pack sockar och en skjorta. Solbrillor till mig (nu skall jag INTE sätta mig på dessa i bilen bara )
    barnen köpte varsin "waveboard".
    Blev 3 påsar hem igen, konstigt det alltid åker ner mer i vagnen än man tänkt, hehe.
  • Camilla D
    Dysch skrev 2011-10-03 22:39:27 följande:
    Vad kostade regnkläderna? Både fodrade och med tryck
    Ska ner på tis och sitter o skriver lista 
    Utan foder fanns för 199-269 kr. Det med Star wars kostade 139 (fanns även med Hello Kitty)
    Fodrade kostade mellan 239-269 (tror jag, är inte helt hundra på detta)
Svar på tråden Gekås vol 14