• Camilla D

Gekås vol 14

Martina86 skrev 2011-10-04 19:30:10 följande:
    Ingen som har koll på priser för amnings bh?
    Sist jag köpte där, lite mer än 1 år sen, kostade de 69 kr. Jättebra var dom, och såg ut som en "helt normal" bh, fast utan bygel. Kanske har ändrats mycket sen dess, ingen aning.
  • Camilla D
    Nikaz skrev 2011-10-23 10:32:35 följande:
    Vilken dag tror ni att det är minst folk., måndag 14nov eller tisdagen den 15nov?
    Tisdagar är i regel lugnare.
  • Camilla D
    zasata skrev 2011-11-25 20:12:37 följande:
    Hur tror ni det ser ut 23dec?
    Förr var det nästintill tomt på folk då, men det verkar som om det ryktet har spridit sig
    Men det är nog helt ok i alla fall!
  • Camilla D

Spontanbesök imorgon!!! Hoppas fynda klart de sista klapparna då!
    Har med listan from hell och en busig 1½ åring, bra kombination va?! Tar även med en kompis och hennes 1½ åring. Detta fixar vi!
    Kommer satsa på förmiddagen, när morgonbesökarna hunnit sticka men innan folk kommer efter jobbet! Får se hur bra den planen håller

• Camilla D
    Sagalin skrev 2011-12-03 10:48:37 följande:
    Sims 3- djurliv  har Gekås det, pris?
    Ja, det finns. Tror det kostade typ 350 kr.
  • Camilla D
    Adriana10 skrev 2011-12-15 07:35:53 följande:
    Någon som vet om de har nintendo 3ds konsoller? Pris?
    Såg de inte sist jag var där. Tänk bara på att det inte är bra för barns ögon att sitta med 3d, det blir dessutom väldigt nära, längre tider. Hade köpt en vanligt istället, men det är bara jag.
  • Camilla D
    Adriana10 skrev 2011-12-15 12:24:08 följande:
    3D effekten går att ta bort om man vill köra 2D istället. Sen är den till mig och inte till ett barn... Glad

Tack ändå! 
    Men då så   Så bra att man kan koppla bort 3D effekten. Kan säkert bli jobbigt även för en vuxen att ha den på för länge.
    Ville bara uppmärksamma ifall de var till ett barn!
  • Camilla D

Det är tur man bor ganska nära Ullared och det är ännu större tur att ens man är där 2 ggr/dag i jobbets vägnar!
    Hade köpte en såndär surfplatta (barndator i "modernare tappning") till sonen i julklapp på Cleas Ohlssons för 300 kr! SÅg den nu i Gekås bloggen för 179! Liiite skillnad! Mannen köpte den idag och för mellanskillnaden (+15 kr) köpte han även den nya Smurffilmen, så nu får pojken en extra julklapp typ gratis!
    Man känner sig ju lurad när man handlat i andra affärer!
    Så snart får Cleas Ohlssons tillbaka sin dyra (tur det var öppet köp till 15/1!!!)

• Camilla D

Finns det svart engångs assietter? Är på jakt efter det till sonens piratkalas! Helst svarta pappmuggar med
    Om inte, har någon en aning vart jag kan hitta detta?

Svar på tråden Gekås vol 14