• Shee

Haninge söder om Sthlm tråd3

Så det är här ni gömmer er!

Undrade just varför ingen skrev i den gamla tråden haha :)
    Vad gör ni då? :D
    Theodor är nu inne på sin 4 v med snor och hosta, var på vc i fredags. Fick en ny kur med antibiotika samt mollipect hostmedicin... 
    Det är så ruttet att vi är instängda så mycket..!
    Vi har inte kunnat bada i torvalla hallen, inte besökt öf eller något skoj..
  • Shee

22,5 minusgrader imorse. Kändes inte så aktuellt att gå ut på en promenad, trots solsken, då man har en liten som hostar en massa.

Hörde av en kompis att det var tydligen jobbigt att andas ute, tyckte hon själv.
    Vad ska då min pojke tycka.. :/
    Känner mig så instängd, kan det inte blir VÅR NU!?! 
  • Shee
    1himlen3påjorden skrev 2010-03-05 21:53:18 följande:
    Hej tjejer!  Lite uppdatering då jag inte skrivit här på en stund!  Theo drabbades av RS-virus som satt sig i lungorna. Han har dubbelsidig lunginflammation.  Han slutade att andas i onsdags morse o jag fick ge honom konstgjord andning o ambulansen fick komma.  Läget är stabilt men han kommer måsta vara kvar till mitten av nästa vecka!
    Men ush! Vad du är stark som tog det lugnt och gav honom konstgjord andning! Kom ihåg när de gick igenom det på neo med oss.. det var jobbigt bara på en liten docka! 
    Tänker på er!
    Och vad skönt att han är på bättringsvägen! Kram på er!!! <3
    Själva har vi varit isolerade i en vecka snart igen, vi fick vinterkräkis och Theodor drabbades värst och är fortfarande lite krasslig.. det var tufft som fanken, gravid och fast på toan med kräksjukan med en 18 månaders som bajsade var 5 minut.. :S
  • Shee

Hehe, ja jag och min familj bor på Folkparken i Handen :)

Resten då? :)
  • Shee

Hanniz84 : åhå! nästan grannar! :D
  • Shee

:D 

roligt att tråden kommit igång lite smått!
    vallavägen ligger nära min sons dagis - tallen! Så mycket vet jag :) vi flyttade hit i december :p
  • Shee

tjo på er tjejer!
    Nu sitter man i köket å myser med tända ljus, en soon-to-be 2 åring i stolen bredvid och en ammandes liten 7 v tjej i famnen :D
    Livet är härligt! 
    Själv fyller man 29 år i september :P mammaledig i ett å ett havt år till hehe.

• Shee

Men hörni! 
    Vi styr upp något snart! En fika i centrum eller något liknande kanske? :D
    Vore superskoj!

Svar till Tova80:

Jag är relativt nyinflyttad till Haninge, kom hit i dec-09, var skeptisk till en början men så fort vi kom in genom dörren till lägenheten med alla lådor så trivdes jag som fisken i vattnet! Helt sant :)
    Älskar området jag bor i, Folkparken, mycket barnfamiljer i våra hus och det är fräscht och fint. Nära till centrum, massa dagis/förskolor etc.

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm tråd3