• 4blommor

Haninge söder om Sthlm tråd3

Hej! 

Förra tråden gick ut så här är den nya =)  Byter nick efter detta meddelande men det ser ni =) 
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm tråd3
  • Tessaa89

åh jag bodde i haninge för två år sen :( saknar det.

• 1himlen3påjorden

(4blommor här)

Nya nicket!
    Välkommna alla nya! 
  • SplusM

Hej, ny tråd vad bra:). Har en dotter Tilde som snart e 8 månader. Vi brukar spendera dagarna med promenader, öppna förskolan, åla runt på golvet och kika lite i centrum. Vi längtar dock efter våren nu, men känns som om den är långt borta med all den här snön. Vad hittar ni på om dagarna då?

• Shee

Så det är här ni gömmer er!

Undrade just varför ingen skrev i den gamla tråden haha :)
    Vad gör ni då? :D
    Theodor är nu inne på sin 4 v med snor och hosta, var på vc i fredags. Fick en ny kur med antibiotika samt mollipect hostmedicin... 
    Det är så ruttet att vi är instängda så mycket..!
    Vi har inte kunnat bada i torvalla hallen, inte besökt öf eller något skoj..
  • Flakey

Hej!
    Jag bor i Handen och har en liten Malte på 6½ månad. Vi går på babysång, fikar, ibland ÖF, ibland babycafé m.m.
    Men nu ser vi verkligen fram mot våren! Ska bli så härligt att kunna vara ute lite mer. Blir så mycket lättare att ses, då man kan ha picnic i parken, promenara osv

• Rödklint
    1himlen3påjorden skrev 2010-02-20 23:22:57 följande:
    (4blommor här) Nya nicket! Välkommna alla nya! 
    Tack för att du meddelade om nya tråden. Bra att du fixade en ny

Har 3 dagar till bf av barn nr 2 nu. Känner mig fortfarande helt ok och är inställd på att gå över. Har haft dottern på 2 år hemma från dagis sedan i tisdags vid lunch pga snuva och hosta. Inatt fick hon dessutom hög feber så hon får stanna hemma imorgon också. Vi har inte orkat göra så mycket mer än att baka och baka och baka. Ser fram emot att orka åka och bada med henne, eller gå ut och leka eller göra något annat kul. Annars så trivs vi bra i Vendelsö där vi bott i 1 månad nu
  • Hanniz84

hej svejs! :)

BF 22juli *Längtar*
  • 1himlen3påjorden
    Hanniz84 skrev 2010-02-21 20:11:12 följande:
    hej svejs! :)

HALLÅ HALLÅ!!!

Rödklint skrev 2010-02-21 19:08:29 följande:
    Tack för att du meddelade om nya tråden. Bra att du fixade en ny Har 3 dagar till bf av barn nr 2 nu. Känner mig fortfarande helt ok och är inställd på att gå över. Har haft dottern på 2 år hemma från dagis sedan i tisdags vid lunch pga snuva och hosta. Inatt fick hon dessutom hög feber så hon får stanna hemma imorgon också. Vi har inte orkat göra så mycket mer än att baka och baka och baka. Ser fram emot att orka åka och bada med henne, eller gå ut och leka eller göra något annat kul. Annars så trivs vi bra i Vendelsö där vi bott i 1 månad nu
    JA, DET VAR SÅ LITE SÅ! HOPPAS JAG LYCKADES NÅ ALLA SOM SKREV I DEN TIDIGARE. 
    MINA TJEJER HAR FÅTT VARA HEMMA MASSA OXÅ AV DE FÖRSTA 3 VECKORNA PÅ DAGIS. ÄLDSTA TJEJEN ÄR JÄTTEDÅLIG!! DENNA VECKA HADE JAG DOCK TÄNKT HA DEM HEMMA DÅ VÄDRET SKA BLI SÅ KYLIGT. 

BAKA ÄR ROLIGT ;) MEN FÖRSTÅR ATT MAN VILL KUNNA GÖRA ANNAT OXÅ, JOBBIGT ATT VARA LÅST TILL HEMMET. 

Flakey skrev 2010-02-21 16:02:27 följande:
    Hej! Jag bor i Handen och har en liten Malte på 6½ månad. Vi går på babysång, fikar, ibland ÖF, ibland babycafé m.m. Men nu ser vi verkligen fram mot våren! Ska bli så härligt att kunna vara ute lite mer. Blir så mycket lättare att ses, då man kan ha picnic i parken, promenara osv

GRATTIS TILL SONEN =) 
    JA VERKLIGEN!! VÅREN FÅR KOMMA NU TYCKER JAG!!! VARJE GGN MAN TROR VÅREN ÄR NÄRA SÅ KOMMER VÄDERPROGNOSEN MED MER O MER SNÖ!!
    Shee skrev 2010-02-21 09:48:06 följande:
    Så det är här ni gömmer er! Undrade just varför ingen skrev i den gamla tråden haha :) Vad gör ni då? :D Theodor är nu inne på sin 4 v med snor och hosta, var på vc i fredags. Fick en ny kur med antibiotika samt mollipect hostmedicin...  Det är så ruttet att vi är instängda så mycket..! Vi har inte kunnat bada i torvalla hallen, inte besökt öf eller något skoj..
    HAHA; DET GICK JU INTE ;) Stackars din lille Theodor 4 veckors influensa måste tära mycket på hans lilla kropp

SplusM skrev 2010-02-21 08:21:37 följande:
    Hej, ny tråd vad bra:). Har en dotter Tilde som snart e 8 månader. Vi brukar spendera dagarna med promenader, öppna förskolan, åla runt på golvet och kika lite i centrum. Vi längtar dock efter våren nu, men känns som om den är långt borta med all den här snön. Vad hittar ni på om dagarna då?
    Just nu så är vi mest inne då vädret är som det är.. Men annars är vi i centrum o kikar, fikar =)  Just nu är jag inne på lite diet så då försöker man undvika fikandet ;) hehe.. 

När vi e hemma busar vi med barnen o sköter hushållet, städar. o ringer nåra samtal =) 

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm tråd3