Inlägg från: Nallebjörnis |Visa alla inlägg
  • Nallebjörnis
    1himlen3påjorden skrev 2010-03-05 21:53:18 följande:
    Hej tjejer!  Lite uppdatering då jag inte skrivit här på en stund!  Theo drabbades av RS-virus som satt sig i lungorna. Han har dubbelsidig lunginflammation.  Han slutade att andas i onsdags morse o jag fick ge honom konstgjord andning o ambulansen fick komma.  Läget är stabilt men han kommer måsta vara kvar till mitten av nästa vecka!
    usch vad läskigt!
    tänker på er! kram
    *Michaela Victoria 091216* www.nallebjornis.bloggagratis.se
  • Nallebjörnis
    hellish skrev 2010-08-19 21:23:59 följande:
    Jag tänkte nässla mig in här också om det går för sig... ;)
    Bor i Norra Sorunda men hoppas kunna bli Haningebo inom en snar framtid då vi just lämnat in bygglovshandlingarna till kommunen... Hoppas hoppas!

Har 3 killar som är födda jan-06, nov-07 & jan-10. Har bott på denna sida av stan i snart 7 år men jag känner mig fortfarande lite lost då jag kommer frän Västerort från början.
    Självklart välkommen! Vart ska ni bygga nån stans?
    *Michaela Victoria 091216* www.familjenmillberg.bloggplatsen.se
  • Nallebjörnis
    hellish skrev 2010-08-20 07:51:07 följande:
    Tack så mkt!

Vi vill bygga i Beteby. Bondvishan är vår grej! ;)
    Har kommit fram till att jag nog inte vill ha grannar så nära efter att ha bott i ett parhusområde i 7 år... Grannar är bra men jobbiga.
    Oki vet inte vart dte ligger men hoppas ni får bygglov snart :)
  • Nallebjörnis
    denimbee skrev 2010-08-21 20:27:59 följande:
    ja då, har haft det underbart! Har varit mest hemma, men det blev en sväng till en släkting på västkusten och en sväng till svärföräldrarna i Norrland.
    Vad skönt!
    hellish skrev 2010-08-21 22:05:55 följande:
    Knappt jag vet var det ligger så jag förstår att du inte vet!Flört Ut mot Årstahavsbad, förbi Haninge golfklubb...

Det verkar som de flesta i den här tråden är "stadsbor" eller har jag fel? Dvs har gångavstånd för att gå &  handla.
    Måste vara skönt, alla typer av boende har väl sin charm antar jag. Fast ibland är det långt till affären.
    Oki då vet jag vart det ligger typ.. ja jag tror de.. iallafall jag..
  • Nallebjörnis
    Vattuman83 skrev 2010-08-24 21:49:16 följande:
    Hej!
    Hoppar också in här, om det går bra!
    Har en liten son på 6 månader och bor i Norra Söderby. Kommer också från Sumpan, som Denimbee, och känner däför inte så många föräldralediga häromkring. Hittar gärna på saker!
    välkommen!
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm tråd3