• Hanniz84

Haninge söder om Sthlm tråd3

hej svejs! :)

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Majmamma08 skrev 2010-02-22 10:18:25 följande:
    Hej!Jag hoppar in här...bor i Haninge, Vendelsö, sen i augusti...har numera två illbattingar - dotter som blir 2 i maj och en liten son på snart ett halvår...full rulle med andra ord...:) Känner inte så många här runtomkring ännu - så är det nån som vill ses & hitta på nåt om dagarna så hör gärna av er! :)
    hittar gärna på saker vi oxå... kommer hem 3e mars igen...
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    1himlen3påjorden skrev 2010-03-05 21:53:18 följande:
    Hej tjejer!  Lite uppdatering då jag inte skrivit här på en stund!  Theo drabbades av RS-virus som satt sig i lungorna. Han har dubbelsidig lunginflammation.  Han slutade att andas i onsdags morse o jag fick ge honom konstgjord andning o ambulansen fick komma.  Läget är stabilt men han kommer måsta vara kvar till mitten av nästa vecka!
    men, gud.. fruktansvärt!
    skönt att det är bättre, håller tummarna för att ni får komma hem snart!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Rabia skrev 2010-03-04 21:22:26 följande:
    hej hej jag har en dotter som är snart 3år och en son som är snart 8mån själv bor jag i brandbergen skulle vilja lära känna nya föräldrar.
    välkommen!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

jag är oxå här o kikar in ibland

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Shee skrev 2010-05-27 20:26:00 följande:
    Hehe, ja jag och min familj bor på Folkparken i Handen :) Resten då? :)
    då bor vi nära varann

vi bor i dom där gula höghusen mittemot centrum.. nynäsvägen..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    denimbee skrev 2010-05-28 09:50:31 följande:
    hanniz då bor du granne med min svärmor.. hon bor i sista huset mot statoil! själv bor vi på vallavägen!!
    jaha

vi har bott här sen 1maj.. känner att vi drar ner ålder ganska mkt.. hahha!..
    verkar vara poppis för äldre att bo, men det är ju å amdra sidan väldigt lungt här...
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    denimbee skrev 2010-05-29 09:52:04 följande:
    ok, men ni bår i BR eller hur? min svärmor bor fortfarande i HR, de har pratats om att de skall ombilda, men det går ganska trögt.. så undertiden försöker hon byta, hon bor i en stor 3a på 90m2.... blir det ombildning så skulle ev. jag och mannen köpa den och så får hon ta våran som "bara" är en 2a... vi får plats en så länge, men det skulle vara skönt att flytta till något större  innan bebis kommer i januari!  det klassiska brukar väl vara att man väntar till sista sekund innan man flyttar... så har alla mina vänner gjort.. skulle vara skönt att vara ute i god tid!!
    jua, precis... vi äger våran

mm, tipset är att flytta innan.. hahha!

vi bodde ju i radhus innan det här, o vi flyttade dit i maj förra året, 2mån innan dottern va beräknad o det va så skönt att ha allt klart.

nu när vi sen sålde det o köpte denna, så skulle vi renovera typ hela lägenheten m nya golv, tapteter, lister, dörrar osv osv o då fick vi bo hemma hos min mans bror i 1,5mån, det va INTE kul...

så kan man är det skönt att ha flytt avklarad innan, sen har man fullt upp

spännade med bebis förresten! jag börjar bli sugen igen.. hahha
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm tråd3