Inlägg från: Anonym (en till...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en till...)

fler än jag som väntar med spänning?

som väntar på att veta om det växer nåt i magen! :)
    mensen är 4 dagar sen nu....
    har andra symtom( eller så inbillar jag mig)
    ömma bröst och bröstvårtor, illamående till och från (diffus)
    lite svullen mage...och kissnödig?

• Anonym (en till...)
    Anonym (fler?) skrev 2010-02-21 16:36:00 följande:
    det låter ju som att det mycket väl kan vara en liten i din mage! när har du tänkt att testa dig? om man får vara så nyfiken o fråga hehe
    jag vet faktiskt inte när jag ska ta mod till mig och testa! :)
    är sugen att göra det NUUU ! :) men nu i dagarna ska jag absolut göra det om mensen inte dyker upp ;) när ska du själv testa? :)
  • Anonym (en till...)

jo hela 4 dagar över!
    men då man helst ska testa med morgon urin och man köper ett test på dagen är det ju så svårt att hålla sig :P måste nog köpa ett i morgon :)

• Anonym (en till...)

jepp måste nog testa i morgon , med tror nästan jag vet svart ;) sitter just nu och mår så illa så jag skakar.....

• Anonym (en till...)

ja min mens har vart lite strulig de seaste gångerna så jag vet egentligen inte hur gravid jag är om jag är det :P men fick då kräkas igår =/ sen gick jag och sova! men ska köpa ett test idag och testa idag eller i morgon då man helst ska testa med morgon urin :) men som sagt , tror redan jag vet svaret ;) :D har mått illa med mina 2 andra barn väldigt tidigt också...inte kul..

• Anonym (en till...)
    annkar78 skrev 2010-02-22 09:24:39 följande:
    Hej på er! :) Ngn som tagit ett test idag? En till har du någon aning om hur långt du har gått? Vad har du mer för symtom förrutom illamåendet? Nyfiken då jag försöker klura ut hur jag sjäkv står till! Ps jag är anonym från igår, anledningen till att jag ville va anonym här är att jag inte vet om någon jag känner finns på sidan och troligen känner igen mitt namn då jag ofta använder det. Ville inte riktigt att folk skall få veta den här vägen. Men nu har någon omogen människa bestämt sig för att anmäla ALLA mina inlägg i en annan tråd, gissar att det är därför jag inte kan vara anonym längre...
    har inte hunnit med att ta nåt test idag! :)
    men min livmodertapp har också vänt sig som den var då jag väntade mitt andra barn (har ingen aning om hur tappen var då jag vänade mitt första)
    andra symtom är ont i brösen och bröstvårtorna, kissnödig.
    jag borde vara i vecka 5 om familjelivskalender stämmer :)
  • Anonym (en till...)

alltså min livmodertapp är vänd med öppningen bakåt (mot rumpan om man så säger) annars brukar ju öppningen vara rakt neråt mot slidan, och nu är min vänd bakåt :)
    sitt på huk och känn efter  med ett finger ;)

• Anonym (en till...)

ser att ni undrar om jag tagit test ;)
    gjorde det alldelens nyss och det visade ingenting :(.. men ska testa i morgon igen med morgon urin och se om det visar nåt då !
    annars är jag nog enooormt skengravid!

lessen för dig att du fick din mens =/

• Anonym (en till...)

vi hade ochså bara börjat prata lite om att skaffa en till , så vart som glatt överraskad att det skulle vara nåt nu egentligen, men men det återstår att se :) som sagt annars är det bara ta nya tag om ett par veckor :)

• Anonym (en till...)

alltså jag veeeet att man inte ska kolla på testet efter en halvtimme, men kunde inte låta bli...och nu visade det "gravid"..men det behöver ju inte betyda nåt fördet...

• Anonym (en till...)

undra om det kan betyda nåt då det blev positivt i efterhand? man kan väl alltid få hoppas :) bra att ni håller tummarna ! jag håller för er med :) !
    är ju så roligt om det skulle vara en liten ! :D

• Anonym (en till...)

jag har två ifall du menade mig? :)
    4 och 2 år :)

• Anonym (en till...)

testade i morse , inte positivt då heller :(
    ingen mens än och tappen fortfarande bakåtvänd..vet varken ut eller in just nu...

• Anonym (en till...)

det är väl så , man kan inte göra annat än att vänta! jobbigt ...
    men men nån gång får man väl ett svar :)

• Anonym (en till...)

verkligen inte lätt ;) men om nu mensen kommer så ska jag köpa en clearblue fertilitets monitor så man kan holla ordning på ägglossningen och så :)

• Anonym (en till...)

BIM beräknad inte mens :P
    alltså den dagen då mensen ska komma men uteblir om man så säger ;)

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?