fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Japp och jag är dålig på väntandet!

Allts så här, jag har tagit ut min spiral 1 feb, hade min senaste mens den 9 januari! Tagit två test som var negativa men min mens kommer inte. eftersom mensen/ägglossningen måste ha gått ur sin normala cykel har jag ju ingen aning om när jag kan ta ett test som skulle visa rätt!
Det är det jobbiga för mig... Tog ett test för en halv vecka sedan men kommer att ta ett nytt om några dagar. Har "symtom" på att vara gravid men de kan ju lika gärna ha med uteblivna mensen att göra!
JAG VILL VETA!
Har du gått över?
som väntar på att veta om det växer nåt i magen! :)
mensen är 4 dagar sen nu....
har andra symtom( eller så inbillar jag mig)
ömma bröst och bröstvårtor, illamående till och från (diffus)
lite svullen mage...och kissnödig?

Jag har haft mkt svullen mage i två veckor, bröstvårtorna är ömma som tusan (vilket jag inte känner igen från innan mens), jag har reagerat mot vissa dofter som mjölk och stekos, kissnödig betydligt mer än vanligt, lite snurrig i huvudet. Men jag försöker att inte känna efter så mkt eller hitta andra förklaringar..
Tror minsann man kan inbilla sig till grav tecken!
Haha.

haha
Haha jo visst är det så. jag trodde jag skulle vara jätte cool med detta då jag ställt in mig på att det kan ta lång tid efter att vi faktiskt börjar försöka som jag verkligen blir med barn. Men nu när jag väl sitter i sitsen att ev vara med barn så är jag inte det minsta cool med det!
Stackars sambo, tur han är förstående och världens bästa. Åh glämde förresten säga att jag bröjar gråta typ 2 gånger om dagen vilket inte alls är likt mig, kan ju dock också förklaras med en rubbad cykel. Men visst är det en spännande väntan! Hoppas bara man slipper gå och undra så här många månader om det skulle visa sig att jag inte är gravid.
Vad säger er magkänsla? tror ni att ni är gravida? Hur länge har ni försökt?
dels för att man är nervös o dels för att man är glad för att man kanske är gravid.

tror aldrig att jag mått så dåligt.. men det va det bästa för barnet, va det jag fick tänka på hela tiden.. har alltid varit emot abort men när jag väl satt i sitsen som jag gjorde så insåg jag att det inte hade varit rättvist mot barnet o bara egoisitiskt av oss att behålla det.. (vi kände likadant både jag o min sambo vilket va skönt för då kunde vi stötta varandra!)