fler än jag som väntar med spänning?
Får man vara med här?
Får man vara med här?
Jag kunde inte hålla mig o testade idag... Negativt
FY FAN vad besviken jag blev, även att jag trodde mig vara helt inställd på minus... Jag har varit såååå jävla ledsen hela eftermiddagen... (testade runt kl 14).. VARFÖR ska det vara så förbannat svårt??? Vi har som sagt försökt sedan juli 2008, med två missfall som resultat... Helvetes jävla skit också...
casham: Det finns ju olika sätt, t.ex kan man äta gulkroppshormon som jag gör. Det gör att man får ägglossning varje månad o därmed även mens. Äter man hormonerna regelbundet varje månad så har man därmed en regelbunden menscykel...
annkar, ÄL-tester använder man på samma sätt som grav.tester, alltså du kissar på en sticka som sedan visar ett eller två streck (eller oftast är det ett svagt o ett starkt streck). Ju närmare ÄL du befinner dig desto starkare blir det strecket som i vanliga fallet är svagt
annkar: PRECIS så har jag känt mig alla 4 gångerna jag varit gravid (har ju 2 barn o haft 2 missfall). Utöver det illamående, yrsel, ont i ljumskarna (ligamentsmärtor) kissenödig oftare mm..
Haha nu fattade jag vad ni menade... jaaa jag vet inte om man kan göra en tråd privat...