fler än jag som väntar med spänning?
fasen orka vara anonym :P :D det är jag som är "en till"
fasen orka vara anonym :P :D det är jag som är "en till"
jag är 26 bor i norrbotten och vi har minus 30 grader idag!(och jag ska sättta mig i bilen och köra 10 mil nu på morgon! )
Och ingen mens än i sikte, tappen vänd bakåt...men nu har jag ont på vänster sida i magen, vet inte vad det då är...man kanska skulle köpa ett extra känsligt gravtest ?
rfsu s gravtest finns vanliga och extra känsliga :)
jag använde vanliga testet nu då jag testat och dom visar då inget, och nu har jag slut test hemma, men oftast om man testar negativt så brukar mensen komma självmant men inte det inte...ska testa om någon dag igen och se vad som händer!
undra vad som händer om man kissar på ett gammalt test :P hahah
gu ni hinner ju skriva så mycket mellan varven då jag är in, hinner knappt med :) (är ju på skolan hela dagarna )
ja jag är då också så less på detta eviga väntande!...blää...måste nog köpa ett nytt test eller ringa bm så jag får komma och ta ett blodprov :)
men de tidigare graviditeterna har det visat samma dag som jag skulle ha fått mens (bim alltså) ;)
och välkommen kjerstin :)
är det någon annan av er som har koll på tappen då? eller känt nu i efterhand? :)
du får tradera in tester ;)
men annkar hur går det ? du låter då gravid ! :)
det som är så lustigt ät att jag har också kvällsillamående! inte morgon...
ja men det känns väl ändå som ett steg på vägen till ett plus :D
alltså det är ju så att för en del visar det ju inte förän dom är i 3dje månaden! så det kan variera väldigt! men jag håller tummarna :)
men du fick inte göra ett vul då?