• vickey

fler än jag som väntar med spänning?

väntar också med spänning

• vickey

efter helgen tänkte jag eller nästa helg om jag kan vänta ;D

• vickey

håller med ts .håller tummarna för oss båda

• vickey

nä 15e men ska försöka hålla mig till nästa vecka ...så om jag räknat fel så blir jag inte lika besviken men är jätte sugen ...

• vickey

mm men det vore bra om jag kan hålla mig :D kämpar emot en har 3 test här hemma :)

• vickey

yes ;D , läs gärna mitt inlägg på grav symptom kan det vara sant?? ;D hjälp..

• vickey

om den inte är det då ?den kommer säkert efter jag testat. fy tusan måste börja skriva upp när M är ...

• vickey

skriver här...

sur mjölk ??....hjälp nu de senaste dagarna så smakar det konstigt i munnen typ sur mjölk blandat med lite ,lite järnsmak ,lite ont i tjej magen från o till ,det onda känner jag igen från sonen i början av graviditeten. dessutom suuper trött o rikliga lotion flytningar!hade mensen som beställning förra månaden ,har bara haft lite sex efter den. kan det vara så att nån litet finnsa i magen igen. inbillar mig säkert bara... om jag räknat rätt så borde jag vara typ bim +5 minst men tänkte försöka hålla mig till nästa helg ,så tråkigt o bli bisviken om tant lingon tittar förbi ...

när jag väntade sonen kom han till trots p stav  och då smakade det massa järn i munnen men mjölk? oh well... vad vet jag trots sonens graviditet så känner jag mig helt grön jue...
    vad tror ni?

• vickey

nä den brukar inte hoppa över några dar , men är 95%säker...

• vickey

nä lite frukost kanske kan vara något...

• vickey

*styrke kram* tappa inte hoppet än ts...

• vickey

håller tummar o tår Ts! och för  oss andra med så klart

• vickey

grattis ts!GÅR O HOPPAS O HÅLLER TUMMARNA HÄR FÖR ETT {#lang_emotions_plus} FÖR EGEN DEL MED . OCH EN HAR INTE MENSEN DYKT UPP ;D.inte många dagar kvar nu...

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?