fler än jag som väntar med spänning?
väntar också med spänning
väntar också med spänning
efter helgen tänkte jag eller nästa helg om jag kan vänta ;D
håller med ts .håller tummarna för oss båda
nä 15e men ska försöka hålla mig till nästa vecka ...så om jag räknat fel så blir jag inte lika besviken men är jätte sugen ...
mm men det vore bra om jag kan hålla mig :D kämpar emot en har 3 test här hemma :)
mm 15e tror jag
yes ;D , läs gärna mitt inlägg på grav symptom kan det vara sant?? ;D hjälp..
om den inte är det då ?den kommer säkert efter jag testat. fy tusan måste börja skriva upp när M är ...
skriver här...
sur mjölk ??....hjälp nu de senaste dagarna så smakar det konstigt i munnen typ sur mjölk blandat med lite ,lite järnsmak ,lite ont i tjej magen från o till ,det onda känner jag igen från sonen i början av graviditeten. dessutom suuper trött o rikliga lotion flytningar!hade mensen som beställning förra månaden ,har bara haft lite sex efter den. kan det vara så att nån litet finnsa i magen igen. inbillar mig säkert bara... om jag räknat rätt så borde jag vara typ bim +5 minst men tänkte försöka hålla mig till nästa helg ,så tråkigt o bli bisviken om tant lingon tittar förbi ...
när jag väntade sonen kom han till trots p stav och då smakade det massa järn i munnen men mjölk? oh well... vad vet jag trots sonens graviditet så känner jag mig helt grön jue...
vad tror ni?
nä den brukar inte hoppa över några dar , men är 95%säker...
*håll tummarna*
nä lite frukost kanske kan vara något...
*styrke kram* tappa inte hoppet än ts...
håller tummarna och tår ts!
hur har det gått Ts ? nyfiken
håller tummar o tår Ts! och för oss andra med så klart
och det blev ts?
grattis ts!GÅR O HOPPAS O HÅLLER TUMMARNA HÄR FÖR ETT
FÖR EGEN DEL MED . OCH EN HAR INTE MENSEN DYKT UPP ;D.inte många dagar kvar nu...