Inlägg från: Anonym (fler?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

annkar78,
     nej!? är det sant?!{#lang_emotions_laughing}
    åh vad glad jag blir för din skull!!!!{#lang_emotions_laughing}
    STORT grattis!
    ja ring o kolla om du kan få komma idag så du/ni får veta hur långt gången du är!{#lang_emotions_smile}
    meddela sen för nu blev jag nyfiken på "hur gammal" liten är!{#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

attans att du inte får tag i henne!
    antar att det kommer bli en lång väntan tills morgondagen kommer hehe {#lang_emotions_smile}

du är inte alls fånig, jag förstår dig.
    var som när jag va gravid för ett år sen. trodde inte på det så jag gjorde två test men kunde ändå inte ta in det.
    inte förrän jag va på sjukhuset o gjorde ett vul.

• Anonym (fler?)

casham,

attans får jag säga även till dig, precis som jag sa till annkar78.
    vilken otur ni verkar ha med era bm.
    hoppas att du får tag i dom imorgon!

det är vad den här tråden är till för, att stötta varandra {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

annkar78,
    nej jag har inte kommit iväg än hehe {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

wonderchild,
    varför tyckte dom att du skulle avvakta?

• Anonym (fler?)

usch o fy.. nu ni tjejer.. nu mår jag jätte dåligt.. {#lang_emotions_undecided}

• Anonym (fler?)

har massa ont i magen, ont i huvudet samt så hade jag en pytte pytte pytte liten blodaktig flytning igår (hade nå mens liknande från måndag natt till onsdag natt förra veckan så det kan ju inte vara pga mens eller äl).
    börjar bli orolig att det är något som är knas med mig o att det är därför min mens har strulat i två månader..

• Anonym (fler?)

hoppas att dom bestämmer sig för att du får komma dit iaf o att du får göra det snart.
    dom måste ju kunna förstå att man inte vill gå runt o bara vänta o vänta o vänta.
    dom hade ju inte heller velat göra det.

• Anonym (fler?)

ja det gör det garanterat.. blir det inte bättre till nästa månad så ska jag ringa till min bm så dom får kolla så det inte är nå knas..

nej jag har inte testat mig.. men känns som att jag lika gärna kan låta bli då jag haft blödning o en känsla säger mig att testet skulle visa minus.

• Anonym (fler?)

tog ett test imorse men det visade negativt.

nu ska jag o mitt illamående, yrsel o ont i magen ta o gå o lägga oss o vila.

ta hand om er tjejer!
    kram

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?