fler än jag som väntar med spänning?

bor i västerås. är arbetslös men söker jobb för fullt o funderar även på o börja plugga till hösten.
dudå? vart bor du o va gör du på dagarna?

eftersom man inte vet hur lång tid det tar så känns det som att jag kan söka då sista ansökningsdag är 15 april o det är ju inte förrän i höst jag ska plugga så jag kan ju alltid tacka nej om jag ens kommer in på högskolan.
samt så har jag en tjejkompis som är gravid o hon började plugga nu i början på året o ska ta uppehåll i något år när bebisen kommer (den kommer i sommar).
så så kan man ju alltid göra om det krockar 
hehe ja det va så jag tänkte 
AlexandraH,
vem frågar du?
hehe det va jag det 
jag vet inte när jag ska testa, men väntar iaf tills samma dag som mensen ska komma.
dudå?
okok.
ja jag känner att jag inte vill testa för tidigt, testar helst när jag gått över om jag inte får mensen.
men det är ju en smak sak 
klart att det är svårt o vänta hehe.
men precis som du skrev så är det för att jag vill känna mig säker. därför jag vill vänta även om jag håller på o krypa ur skinnet för att jag vill testa 
vad gullig du är!
ska hålla tummarna för att du får plussa här om några veckor 
ja men tänk va kul o vi båda plussar! då kommer ju bebisarna o födas nästan samtidigt om allt går som det ska 
ja skicka hem honom nu på lunchen vettja 
hmm jag har hört att dom kan överleva t.om längre men är inget jag vet något om så lita inte på mig i det ämnet 
googla!
står det så så kan det säkert vara så