Inlägg från: Anonym (fler?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

du ser {#lang_emotions_smile}
    haft en bra dag på jobbet då?

• Anonym (fler?)

okok.
    har fixat med mitt cv o personliga brev, sökt lite jobb samt ringt runt till massa ställen.
    den som säger att man har det lugnt när man är arbetslös ljuger {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

god morgon tjejer!:)

usch, idag vaknade jag upp av att jag har så satans ont i brösten!:(
    måste ha bh OCH sport bh för att det ska funka! helt galet!
    men tyvärr kan det inte va ett grav symtom.. :(

hur mår ni tjejer?
    saknar att prata med er!

• Anonym (fler?)
    Mrs TH skrev 2010-03-13 10:51:20 följande:
    För att göra allting lite bättre så mår jag nuförtiden även illa och mina bröst gör så ont att jag blir galen. Men jag är tydligen itne gravid men jag har heller inte ÄL. På måndag ska jag ringa och tjata, gråta,och skrika till mig ett blodprov och helst ett vul. Annars jobbar jag helg, min man är på riksmöte med sitt parti, och jag hade gärna följt med, jag är en sådan mingel tillgång
    då har vi samma elände med andra ord..
    nej jag är inte heller gravid, tog ju ett test o det visade negativt o jag hade nyss äl så symtomen kan ju inte komma såhär snabbt. blir knäpp på det här!
    ja ring o gör det! ska hålla tummarna för dig på måndag!
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-03-13 11:09:09 följande:
    Hallå!!! Hoppas att ni mår bra! Jag mår bra om man bortser från extrema hormonrubbningar, jag är ett monster! Jag började gråta igår i ett köpcentrum när jag såg en man i rullstol, imorse när jag tittade på min kusins baby annons och brevid fanns en pojke med downs syndrom. Ja jag gråter för det mesta kan man säga! Igår fick jag redan gå och köpa mamma byxor för min mage har blivit så stor, det skall ju inte ens synas ännu!!!! Jag tror på allvar att det kan vara tvillingar för jag ser ut som jag är i 4e månaden. Jag är överlycklig över att vara gravid men det känns som att allt går så snabbt! jag trodde jag skulle få ha ett par månader utan att det skulle synas. Vi skall på bröllopet med min sambos släkt om tre veckor och inser att vi kommer att behöva berätta för alla då då jag inte kan dölja magen... Skall idag försöka boka in ett privata ultraljud nästa vecka! Hoppas att allt är bra med er också! 
    haha men va sött!:)
    oj har du blivit så stor redan?!
    ja försök o göra det så du får kolla upp hur långt gången du är o om det kanske är två därinne :D
  • Anonym (fler?)
    Mrs TH skrev 2010-03-15 09:47:07 följande:
    Nu har jag ringt mcv. BM sa att jag naturligtvis måste få komma in och göra ett vul samt ett blodprov, jag skulle ringa gyn och boka tid. Hon sa att man ska lita på sin kropp och att hon förstod att jag inte hittade på. På gyn skrattade de nästan och sa att nä vi gör inget alls, och mer eller mindre förklarade för mig att jag var inbillningssjuk. 6 månader skulle mensen vara borta. Om man inte fick + på gravtestet så var man inte gravid punkt! Man kunde heller inte ha haft ett MA eller ett missfall överhuvudtaget utan ett +. BM däremot var lite orolig för om det var ett MA, för då måste man se till att det blir"rent" efteråt. Gyn- det gör man ingenting åt... Det är så att jag får lust att gråta. Jag ska ringa BM igen och tala om vad de sa på gyn och fråga om de tycker att jag ska vända mig privat. Tror BM kommer att gilla kommentaren ifrån gyn om att BM inte förstår hur de på gyn arbetar...
    men är dom sjuka i huvudet på gyn eller?!{#lang_emotions_surprised}
    förlåt, men hur fan kan man sitta o nästan skratta någon, som är orolig o vill veta va som händer med ens kropp, i örat?!
    oj va arg jag är här hemma nu!!!{#lang_emotions_yell}
    ja ring bm igen o berätta precis va dom sa! förhoppningsvis blir hon arg o ringer o skäller ut dom duktigt mycket!
  • Anonym (fler?)

nu ni tjejer, nu har det börjat hända grejer!{#lang_emotions_smile}

hade äl förra måndagen o nu har jag så ont i brösten att det gör ont mest hela tiden men om jag går lite för fort då jäklar haha usch {#lang_emotions_wink}
    mina ådror syns jätte tydligt på brösten samt så känns dom fylligare.
    har även som mens värk.

undrar om det är mensen eller nå annat som spökar.. {#lang_emotions_wink}

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-03-18 14:32:36 följande:
    håller tummarna för fullt! när ska du ta test????
    tack tack :) jag vet inte.. bim är ~22, måndag, så vet inte om jag ska avvakta tills på tisdag/onsdag. vill vänta tills efter mensen är beräknad så jag inte blir besviken.
    hur mår du? mår du bra?:)
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-03-18 14:41:13 följande:
    gud så spännande! jag håller som sagt tummarna hårt som tusan! JO tack jag mår bara fint. Jag är bara så vansinnigt trött, är jätte glad över att jag inte mår illa och kräks och är tacksam så länge det varar! Magen är så sjukt stor!!! Och jag pratar inte om en liten bula nu utan den är stor enda nerifrån och upp! Känns helt galet måste jag säga. Tror du att du kommer kunna hålla dig att testa till nästa vecka?
    go du är!:)
    gud så skönt att du inte mår illa nu iaf, måste kännas galet skönt!:)
    åh så nyfiken jag är på din bebis mage!!!:D
    kan du inte lägga upp en bild i ditt galleri?:)

hmm.. vill ju helst testa NU :), men ska nog försöka hålla mig tills nästa vecka för att slippa bli besviken. hellre får mensen komma än att det lyser ett minus.
    helst ska ju mensen utebli o det ska visa ett plus på testet men måste jag välja så hellre att jag får veta genom mensen.
  • Anonym (fler?)
    vickey skrev 2010-03-18 14:48:32 följande:
    efter helgen tänkte jag eller nästa helg om jag kan vänta ;D
    välkommen!:)
    när har du bim? nästa helg?
Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?