fler än jag som väntar med spänning?
Jo verkligen! Hoppet skall man aldrig överge!!!
Jo verkligen! Hoppet skall man aldrig överge!!!
haha nej jag vet vad du menar, känner mig en smula manisk i det här nu! för två veckor sedan tänkte jag knappt på det men nu tusan upptar det så mkt tanketid på är jag gravid, när kan jag bli gravid, när kan jag ta test nästa gång etc!
Tur min sambo är iväg och åker skidor så han inte ser hur mkt tid jag spenderar på familjeliv just nu! hahahaha
ASG ja verkligen! har ju förmedlat bilden av hur cool jag är med detta och att "jag räknar med att det säkert tar ett halv år innan det blir ngt"! Häromdagen sa han lite försynt att jag kanske inte ska tänka på det så mkt! Förstår honom!! Så vad gör jag, jo jag spenderar timmar på FL och skriver flera inlägg i "vår" tråd!
ser det lite som en Win win situation
Men attans det är som att man väckt den Björn som sover! Haha
ja verkligen så vi kan få vara lite smått neurotiska utan att våra äkta hälfter börjar skrämmas av ens beteende!
Jag tror inte att det är ngn fara av att tänka för mkt på det så länge man inte mår dåligt eller blir stressad av det. Känner mig def inte stressad mer förväntansfull och nyfiken!
har du två barn? hur gamla är de?
åh my bad, det var till anonym en till! Glömde kopiera inlägget. Lite förvirrande med alla anonyma
Nej men jag tror det stämmer så, kroppen brukar ju inte reagera negativt av att bara tänka!
jag förstår din känsla!! har varken vetat ut eller in i 3 veckor nu! jag testar och testar neg men får ingen mens. Vi får väl helt enkelt försöka vänta några dagar till och sedan ta ett till test! Vet du om det finns de som visar bättre än ändra? Jag har inte den blekaste!! behöver inte vara att du inte är gravid bara för att testet visar negativt. :)
jo det är klart man får och så skall man visst försöka tänka på ngt annat under tiden har jag hört!
Lättare sagt än gjort!
hmm jag har ingen aning om vad det är? vad är det?
aha tack då vet jag, är som sagt en helt ny värld det här för mig!