fler än jag som väntar med spänning?
www.familjeliv.se/Forum-4-337/m51000332.html
www.familjeliv.se/Forum-4-337/m51000332.html
Jag har ju inte varit anonym i denna tråden alls så blanda inte ihop mig med "en till" (som f.ö. inte heller är anonym längre
)
Shit vad ni skriver på här, man är ju helt utanför på bara ett par timmar... ![]()
o får flytta över till en
tråd, och att jag så småningom också får följa med 
Men för guds skull tjejer, ta o gör grav.tester, ni låter ju så sjukt gravida så det finns inte, iaf du annkar.... Testa direkt på morgonen.. Och sen går du till mvc om det visar negativt ich stannar där tills dom tar blodprov på dig. Var noga med att du inte har ätit något på 12 timmar innan provet ska tas...
Nu ska jag iväg o jobba hela kvällen, men vill ju veta om annkar har tagit ett test.. o vad det blev för resultat... ![]()
Hur i hela världen hinner ni skriva så mycket här... ![]()

annkar det låter härligt
Vi hade också planerat att gifta oss utomlands från första början. Men då hade vi tänkt att det bara skulle vara vi två och våra barn som skulle vara med, lite hemligt sådär. Men det blev ett bröllop på kusten här hemma i Finland istället.
Här tog jag ett test igår som var negativt.
Välkommen mrs T!
annkar, tack dina ord värmer
Du jag tänkte på det där med privat gyn och att tjata in sig på att få göra vul... När vi blev gravida med vår andra son så var situationen precis som din, vi visste inte alls hur långt gången jag var för jag hade inte haft mens eller ÄL eller något på ett par månader. Jag fick bara för mig att jag kände mig väldigt gravid så jag tog ett test som visade plus. Jag tjatade o tjatade på både MVC o på privata gynmott. för att få komma in o göra ett vaginalt ultraljud för att se hur långt gången jag är, men fick komma in först när det hade gått ca 2 månader från att jag plussade. O då visade det sig att jag var gravid i v.13. Så jag förstår dom också att dom inte vill att man ska komma in precis efter att man plussat oavsett hur osäker man är på datumet, för dom kan ju inte se så mycket förrän v.8 nånting.
Har ju inte skrivit här på evigheter men fick ju mensen här för några dagar sedan, men vi får komma in på utredning med början den 17 mars. Vi har ju försökt ett bra tag så det känns väldigt bra ![]()