• casham

fler än jag som väntar med spänning?

jag traderade in nya tester igår ( 5st) ska ta det första så fort dom kommer med posten :) till veckan nån gång antar jag? :)

det är med RFSU ś tester som jag nu också har testat negativt, fast jag har massor med symtom? ...

• casham

jaha vad konstigt? men dom kanske är okänsliga? alltså att dom måste ha höga nivåer av homroner för att känna av? men dom har ju även ett extra känsligt test från RFSU?

• casham

ja ojoj blev sugen att köpa ett cb test i morgon och testa! :P man vill ju veta!! :)
    mitt i allt är vi allihopa gravida ;)

• casham

inget nytt på min front iaf, har inte testat mer heller :P
    väntar på mina tester att dom ska komma med posten ;)

• casham

fick hem mina test nyss med posten , och kunde ju såklart inte hålla mig från att testa (trots att det vara bara en timme sen sist jag var på toa)...ja det blev ju inte direkt positivt...får väl hålla mig till i morgon innan jag testar igen :P
    jag vet heller inte om det är inbillning eller om man kan se en liiiiiten antydan till ett till streck...nåja det får morgon dagen utvisa :P måste ju kontakta en bm om min mens snart inte dyker upp snart hur som helst..

• casham

hej och välkommen Mrs T :)
    Dagens status :P : negativt på stickan i morse =/ gud vad ska man göra...måste ringa BM idag och få en tid, så man kan kolla varöfr i elsike mensen inte kommer...är nu på BIM +13! usch idag känns det inte som att det är min dag =/

• casham

men så roligt Grattis annkar! , ja det är svårt att ta in då det faktiskt blir ett plus :D men så roligt ! hoppas på fler plus här i tråden ;)
    missade telefontiden hos BM idag, så måste väl ringa i morgon då, dom har bara teltid mellan 8-9 eller halv 9...
    tack ska ni ha för allt stöd! :)

• casham
    Mrs TH skrev 2010-03-02 16:28:36 följande:
    Fick precis ett riktigt utbrott på min stackars man, känner inte igen mig själv
    heheh han hade säkert förtjänat det ;) :P
  • casham
    Anonym (fler?) skrev 2010-03-03 10:14:14 följande:
    tog ett test imorse men det visade negativt. nu ska jag o mitt illamående, yrsel o ont i magen ta o gå o lägga oss o vila. ta hand om er tjejer! kram
    usch så jobbigt! krya på dig eller vad jag ska säga? !:)

status idag då: skulle ringa BM men dom var såklart på utbildning idag! (typiskt min tur)...har haft (äckel varning) blodstrimmor i nån typ av flytning idag? fattar ingenting?...ingen mens dock..så är väl bara fortsätta vänta..
  • casham

det måste vara "nåt som går"  ;) vi kanske har en släng av graviditet! :P

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?