Inlägg från: Anonym (fler?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

annkar78 skrev 2010-02-24 20:12:32 följande:
    aha ok, men om jag misstänker att jag är gravid och väntar min mens snart är då inget streck eller ett svagt streck tecken på att jag kan vara gravid...?? Hade bestämt mig häromdagen för att jag nog inte är gravid men idag "känner" jag mig lite gravid igen. Måste nog beställa lite ÄL och grav test tror jag. "en till" och Wonderchild ni som har barn tidigare, vilka var era starkaste grav symtom i början. Här kommer mina observationer som säger att något är annorlunda med mig: svullen mage, ömma bröstvårtor, tydligare ådror på brösten och de känns "tyngre", jag är piggare än vanligt på natten behöver inte lika mkt sömn, törstig som tusan, helt i oblans i psyket,börjar gråta minst en gång per dag oförberett, lite stickningar i magen och på höger sida, magen är håradre än vanligt under naveln, är hur varm som helst (just nu blossande röd i ansiktet), täppt i näsan. Blir helt förvirrad i detta, vad kan förklaras med missad ägglossning, ngn som har erfarenhet av det. Och självklart kan mkt förklaras med att jag ev håller på att bli sjuk istället.
    sådär är det även för mig fast jag har mens. känns skumt {#lang_emotions_smile}
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-24 20:15:19 följande:
    förresten kan man göra en tråd privat? KÄnner att ju längre vi pratar blir det mer personligt och jag iaf har lite svårt att prata om vad jag gör i mitt jobb när det är en öppen tråd. Vad säger ni?
    jag har faktiskt ingen aning om man kan göra en tråd privat men kan man så är det helt lugnt för mig!
  • Anonym (fler?)

den kunde man tydligen inte använda. klickade där men det stod något om att dom tagit bort det.

• Anonym (fler?)

jag tror att jag kommer lämna er nu tjejer..
    men jag önskar er alla en massa massa massa lycka till!!!
    STOR kram till er!{#lang_emotions_kiss}

• Anonym (fler?)

jag vet faktiskt inte..
    jag startade ju tråden o det har varit sjukt trevligt o "umgås" med er o prata med er samt dela upplevelser osv.
    men känns inte riktigt som att jag "hör hemma" här längre..
    tråden handlar ju om spänning o den bidrar ju inte jag med längre hehe {#lang_emotions_smile}
    men jag ska ta mig en funderare på saken..

• Anonym (fler?)

wonderchild, den här tråden ligger osså i känsliga rummet {#lang_emotions_smile} därför vi kan vara anonyma {#lang_emotions_smile}

jag ska fundera på saken {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

haha galet va gulliga ni är!{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_flower}
    ok då, jag stannar.
    men bara för att det är ni som ber mig!{#lang_emotions_wink}

• Anonym (fler?)

nej men det va inte så jag menade även om det kanske kunde uppfattas som så..
    det jag menade va att jag kände som jag gjorde.
    vill ju ha er kvar här.
    nu ska vi hålla ihop!{#lang_emotions_smile}

måste bara fråga er,
    hur gamla är ni o vart bor ni?
    ni har säkert skrivit det tidigare men jag, som är senil, har glömt.. {#lang_emotions_undecided}

• Anonym (fler?)

då är jag inte ensam om det, skönt!{#lang_emotions_smile}

jag är 22 o bor i västerås {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

nej ni tjejer..
    nu är det skumt..
    nu har min mens stannat av!?{#lang_emotions_surprised}
    kommer bara blod på pappret..{#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?