Ont i bröstkorgen!
Jag har börjat få ont i bröstkorgen.. Har kännt av det tidigare men bara vid enstaka tillfällen.
Jag har börjat få ont i bröstkorgen.. Har kännt av det tidigare men bara vid enstaka tillfällen.
Känns verkligen inte som att det skulle kunna vara någon halsbränna. Känns mer som att bröstkorgen är för liten.
För mig har det blivit lite bättre nu. Barnmorskan visste inte heller riktigt va det va. Hon föreslog att jag skulle gå till en sjukgymnast. Men jag har inte orkat ta tag i det. Som sags så har det blivit lite bättre. Tror att man vänjer sig lite också, och hittar ställningar som avlastar.
I början kände jag bara när jag låg ner. Men sen kom det även när jag satt lite ihopsjunken och sen även helt plötsligt när som helst. Men jag känner att det lättar när jag sträcker på mig. Förut kunde jag känna att det va ömt i revbenen när jag tröck på dom. Tror kanske att det är magen som liksom trycker upp bröstkorgen. Känns så i alla fall. Men som sagt så har det släppt så pass mycket att jag inte orkar bry mig om att gå till en sjukgymnast eller läkare.