xtravaganza
Var igår och skrev in mig på extravaganza, planerar börja på måndag. Som mål är att gå ner ~60kg..
Var igår och skrev in mig på extravaganza, planerar börja på måndag. Som mål är att gå ner ~60kg..
. blir lite yr bara om jag motionerar för mycket.. klarar 40 min rask promenad, försökte mig på en timme i gårkväll och då kändes det som man va på fyllan
.I går kväll skulle polaren in på träff så jag passade på att testa gymmet för första gången.... jä**a moderniteter fick ju knappt igång maskinerna.
. bokade in en tid för genomgång med instruktörerna, men tror inte att detta är nåt för mig, går hellre raska promenader.
vart en scanning också..
Min startvikt: 10/1 150,4kg
igår 19/1 139,7kg
så det går ju åt rätt håll...
PS: innan skrev jag startvikt 152kg... det är vågen hemma.
2 veckor på helfart avkarat, går hyfsat, men jobbigt på helgerna då jag är alldelens för "aktiv" blir yr och svimfärdig, måste lära mig att ta de lungt..
gått ner 12,5 kg nu ...
Jag satt och tänkte igår på att det kostar en del Ca: 3000/mån , medlemsavgift + soppor. sen började jag räkna lite på vad jag konsumerade på en månad innan..(lågt räknat)
Öl 800kr
Whisky 600kr
Mat 1500kr
Godis, skräpmat 500kr
=3400kr
så jag sparar ju ...
och mår bättre..
Nu kommer den förba***de helgen..
,
Förr så längtade man hela veckan, just nu känns det som att man hellre skulle jobba konstant.
Så mycket enklare utan alla frestelser som helgerna innebär..

..
På Onsdag är det dags för första gruppträffen, då har jag kört helfart 24 dagar, ska bli spännande att scanna in sig och se vad som hänt.
Kul att läsa denna trån, mycket pepp och tips.
3:e veckan på helfart avklarad,
V.1 -8kg
V.2 -4,5kg
V.3 -2,5kg totalt nu -15kg....(enligt hemma vågen) ska in på första gruppträffen på onsdag så då blir det att scanna sig...