Muminlina skrev 2010-09-16 12:03:24 följande:
Lycka till Mozilla :) Men ska du köra så länge? Du kommer ju gå ner massor på den tiden!
Jag hade tänkt köra soppor ett par dagar till, men igår var jag så svag och skakig att jag började äta mat igen. Jätteskönt att känna krafterna återvända. Höll bara i 10 dagar för mig, men jag tappade ca 8 kg... Nu kommer jag ju gå upp ett par, men ska försöka äta halvfart så jag ligger kvar här omkring nu.
Shit...8kg på 10 dagar! Wow! Jag tänkte mig 5kg ner och kanske lite till att gå upp efter att man börjar äta. Kanske man ska tänka om på antal soppveckor? Jag trodde ärligt inte det skulle vara så lätt att minska i vikt då man är nere på kilo som man inte vägt sen jag var 20 för *HOST* 16 år sen *HOST*
Gymmet ute hos mig slår upp sina portar med Öppet Hus på lördag...iii...snart dags att ta tag i träningen på allvar! Jag kommer att träna alla dagar i veckan förutom söndagen, den ska jag ha som vilodag - står ju i Biblen *fniss* Kommer att träna kondition en dag, styrka en annan och någon dag gör jag en mix. Ska bli så gott att slippa avsätta 3 timmar/dag tre dagar i veckan och istället träna 45 min den dagen, 30 en annan och så 1,5 timme då man gör kombinerat. Ska kämpa för att springa mig en mil innan jul också...löpbandet har blivit min nya vän