xtravaganza
Behöver lite motivation. Jag brukar verkligen kunna stå emot frestelser men när jag bakade bröd i början av veckan kunde jag inte motstå att smaka lite. Då var det kört! Jag kände mig så misslyckad och haft svårt att komma vidare med helfarten...
Behöver nu ta mig vidare och in i helfarten igen. Ska köra helfart fram till julafton då jag ska tillåta mig några smakbitar av julmaten, dock utifrån GI.
Vill inte vara så svart och vit, allt eller inget. Det är en del av min personlighet som bidrog till mina ätstörningar när jag var yngre. Jag vill kunna ta mig vidare utan att känna mig misslyckad, bara lämna det bakom mig och fortsätta mot målet. Istället tappar jag helt målbilden och känner mig hopplös.
Nej, nya tag nu. Jag kan och ska nå mina mål den här gången!
Om jag skulle köra helfart hela vägen utan avbrott räknade jag med att nå målet innan den 1 april nästa år. Jag ska absolut ha nått målet innan den 18 juni då min svägerska gifter sig. Ser fram emot att kunna ta på mig en ny läcker klänning. :)
Är också sån, allt eller inget o så fort jag fuskar så får jag panik o sparkar på mig själv.
Sjukligt på något sett :(