xtravaganza
Har aldrig vart någon som småäter godis och bakverk.. mkt annat som lockar ist så har inte vart problem för just mig =)
Nu ska jag snöra på mig skorna och försöka ge mig ut och jogga. Hatar de men vill gärna tycka om de så jag ger de ett försök.
Jag tycker ni alla är så himla duktiga!
Jag kämpar på, men de går lite upp och ner. Jaja de är bättre än innan.
Tänkte om någon har ett snabbt gott recept att tipsa om? (haha inte för torrt för jag ogillar torr mat) Är vegitarian så gärna så de går o göra vegitariskt.. sen går jag ju på halvfart med.

Åh tjejer jag behöver er hjälp att hålla motivationen uppe.
De är varannan vecka system här , vet inte VARFÖR jag inte lyckas hålla de hela tiden fullt ut.
Jag vill ju så gärna!
Frågar igen, vilka av er går på halvfart?

Jag känner att okej jag låter saker slinka ner som inte borde.
Men jag tränar och sålänge jag förbrukar så tror jag inte de går så jätte mycket, visst vikten kanske står stilla men jag går nog inte upp.
Iofs har jag fem kilo till som jag vill ner innan jag nått mitt mål som sitter som berget.
Men har legat på runt 60 kilo i ett år så antar att detta kanske är min idealvikt? Någon mer som är i samma sits?
Jag va på möte igår och de har liksom stått stilla de senaste, jag måste ändra på mitt ätande.
Måste inse att de är okej att misslyckas utan att resten av veckan måste gå åt skogen.
Hur finner ni karaktären att va så förbannat starka?
Duktiga är ni!
Hej alla.
Ett tag sen.
Chock men har fått reda på jag är gravid, så de där med xtravagansa får nog så snällt vänta.
Får försöka äta hälsosamt o träna lite iaf =)