Inlägg från: SofiaLind |Visa alla inlägg
  • SofiaLind

Vänner i Göteborg 2

Nu har jag hittat hit. Missade att du startat en ny tråd LitenLind så jag gjorde detsamma. Har lagt in min tråd i fb också men jag skriver in i den tråden att vi tar denna istället....

• SofiaLind

Välkomna alla nya och HEJ alla gamla!!

Hälsningar från Spanien här!! Här är 20 grader och sol just nu. Vi har varit utomhus hela dagen, vilket känns som en evighet sedan man var. Underbart!!!

• SofiaLind

Det är underbart att vara iväg. NAckdelen är ju dock att jag inte kan hänga med er på alla mysiga saker hemma..=(. Men...om två veckor är vi hemma och då blir det massa skoj!!! Hoppas ni är sugna då med!!

• SofiaLind
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:47:06 följande:
    Sushi, sushi, sushi...Piluttadig
    Hmm....jag har aldrig lärt mig äta Sushi. Vill du ta på dig att introducera mig i denna djungel? Rå fisk....låter läbbigt.
  • SofiaLind
    litenlind skrev 2010-02-24 13:27:48 följande:
    Funderar på om vi ska sätta en sista anmälningsdag till Ullared-trippen också? Vi måste väl boka stuga rätt snart kan jag tro. Vad tycker ni?
    Ja det får vi göra!! Så vi kan boka en bra stuga och alla hinner betala in och så...
  • SofiaLind
    litenlind skrev 2010-02-24 20:37:17 följande:
    Sofia: Ja precis. Vad sägs om att sätta sista datum till 15:e mars? Eller ännu tidigare?Hoppas ni har det bäst nere i värmen
    Kanske 10 mars...??
  • SofiaLind
    litenlind skrev 2010-02-24 21:47:08 följande:
    Det säger vi, jag sätter in det i listan.
    Kanon!!
  • SofiaLind
    litenlind skrev 2010-02-27 15:16:07 följande:
    OBS OBS OBS!!! Jag ringde till campingen i Ullared nu för att kolla läget med stugor och de hade 1 (!!!!!) stuga kvar den 15-16 maj och den var en 6-bäddars. Jag bokade den, med riskt för att få en avbokningskostnad på 250 kr ifall ni tycker att vi ska strunta i det helt. Jag personligen tycker det skulle vara himla mysigt, de har ju sån där badtunna och grejer där också som man kan bada i om man vill och så...Kom med kommentarer!!
    Tycker det låter grymt! Jag är absolut på!!!
  • SofiaLind

LitenLind- JAg MÅSTE också börja träna när jag kommer hem. Är också lite sugen på pilates. Vi ska ju snart flytta in till stan så ingen idé att köpa gymkort än dock. Vi kanske kan powerwalka en dag i veckan eller ngt? Det kan man ju göra med barnvagn!

• SofiaLind

LitenLind - kan man boka en plats i din bil till Ullared??

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2