cool..vad skönt att ni båda börjar bli bättre...usch vilken pärs ni har gått genom och ang sjukvården...vad ska man säga??? Vi har haft tur att vi har sluppit åka in på akuten med Elias under 3 år men men...man tycker att dom borde ta det mer allvarligt när det gäller små barn.
Skatås, Delsjön och Bertilssons stuga låter ju kanon när det är mindre snö och Amundö...har aldrig varit där. Många mysiga ställen runt om Gbg som jag inte har testat än.
livetlilla skrev 2010-02-25 09:34:56 följande:
GÅr in och kollar runt (fika funkar i ca 5 min med viktor... )Ändrade till fredag 12/3
låter bra...vi har inte varit där sen sommaren -08 så det är ju dags...
Che...jag pumpade faktiskt ut mjölken och det gick väl hyfsat bra samt att han även åt mat och Elias var ju ungefär samma ålder som din när jag lämnade honom första gången över natten. Vi lämnade till farföräldrarna så det gick bra...vi har ju inga andra här i stan som kan passa våra barn.
Du kan ju testa att lämna honom nån kväll innan Ullaredresan så får du känna efter hur det går. Men du ska ju bara åka om du är riktigt säker så du inte sitter där och blir helt förtvivlad. Ibland tar det tid för föräldrarna ang att lämna för första gången och ofta är det ju inte barnen som mår "dåligt". Barnen tycker ofta att det är kul och din lilleman är ju några mån äldre i maj.
Numera tycker vi det är kanon att lämna Elias och vi vill ju börja lämna Maja med några timmar så vi kan gå på bio tex..börjar lite sakta. Ofta så lämnar man andra barnet tidigare än första.