Inlägg från: atena100 |Visa alla inlägg
  • atena100

Vänner i Göteborg 2

heej! NU hittar även jag hit, efter lite famlande...haha..både jag o SofiaLind starta nya trådar...hahahaha...missa helt din, litenlind....
    VÄLKOMNA in ni nya! KUL!
    sunny dit nick har jag sett till i annan tråd...:=)

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • atena100
    jojo72im skrev 2010-02-22 17:40:45 följande:
    Redan tre mån på den gamla tråden! Vad tiden - och livet går fort Fint att två stycken snabbt fixade nya, he, he...Välkomna hit både Sesam och Sunny! Kul med nytt folk! Fast du är ju inte ny för mig sunny! Kul du hittade hit också  Du börjar bli som många av oss dvs ute och leker i flera trådar  
    hahaha, ja vi var faktiskt 3 st..både jag o Sofia hade missat att Linnea redan fixat!! tssss...Mmmm, vad tiden går fort!! Fast med detta vädret så önskar man ju att det ska gå ännu lite fortare så det blir VÅR sol o värme!!
  • atena100

jojo
    Ja, M är nte heller. Det var kul en liiiten stund att sitta o åka pulka, men inte i nästan 45 min då blev hon kall om fötterna..Supersvårt med de smås fötter...
    Hur gör ni andra?

• atena100
    jojo72im skrev 2010-02-22 18:29:45 följande:
    Heeej Browniieee! När tror du vi ska få till vår sushiträff då?? Den har liksom varit på g i ngr trådar nu...Kanske det är i denna som det ska bli av *hoppas*
    Åååå mellandottern kom hem idag o sa att hon varit å ätit suschi...typ första gångnen...Åååå, jag blev SÅ sugen..så vill med följa med o äta!! *muums*
  • atena100
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:51:54 följande:
    Browniieee & Atena och alla ni som älskar sushi: Vad sägs om att ta sig till Asienköket igen? Ja jag vet att jag är enformig men det är ju mitt favvoställe Och ett litet plus är ju att man faktiskt kan knö in ett par tre barnvagnar om man har lite tur! Nu har jag inte kollat av vår träfftråd, men vad säger ni om tis el tors i nästa vecka? Efter lunchrusningen då så kl.13:30 kanske?
    Ska genast kolla kalendern...vet att det är nån dag som är inplanerad...
    Men vill hemskt gärna!! *snålvasttent rinner till redan*
    Tror jag måste ta mig ner nån dag denna veckan med juuuh! *abstinens*
  • atena100

hejhej alla! Ja, vi tar också en innedag idag! Ni får ha det så mysigt hos Litenlind idag!!
    Jag känner mig SÅ tröött hela tiden nu...hmmm, är det vädret eller??

Jaa, sushiträff till veckan..blir för många för att knö på restaurangen så kan vi köpa o ta med det hem hit!?

Dags o passa på o duscha n -r skruttan sover.
    ha en bra dag!

GRATTIS till Lukas på din 1-årsdag! kramar från oss!

• atena100

många kramar till dig, cool o elliot

pssssst, vågar jag säga att jag ätit SUSHI idag!! Jag beställde hem det med min dotter från stan.... 1 från Asienköket o 1 från Supersushi....mmmmm sååå GOTT!!!

• atena100
    jojo72im skrev 2010-02-23 15:58:17 följande:
    Åhhh, längtar tills min dotter är så stor så hon kan köpa med sig sushi hem till sin mamma - LYX Och från två sushi-ställen dessutom! Avis
    Mmmm känns faktiskt ganska lyxigt!!! Det var såå gott...o mätt! Supersushi har väldigt stora bitar.
  • atena100
    browniieee skrev 2010-02-23 20:25:44 följande:
    mumsigt värre...
    Mmmmm, jepp! Mumsigt värre var det! Redan sugen efter nästa veckas med.... :)
  • atena100

litenlind
    Näääe, det fenomenet är du inte ensam om, dessvärre... :/ Sån är jag med...bara mata, mata in till sista biten....mm, sjukt är det! Att man inte kan sluta medans det fortfarande smakar hyfsat gott o inte tills man mår illa.
    O jag har fikat nu....smarry-cocosbollar...inte bara en o inte bara 2 heller...sa ju att kjag skulle sytanna där vid...MEN det var ju sååå gott! Så bara en till, jaa skäms nu, 3 blev det...o äckligtmätt blev jag av det! :/ Dricka mera kaffe!!

Lovisa
    GRATTIS här med ;) Jaaa, visst är 25 underbar ålder att fylla, stannat där..lagomt!!

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2