Vänner i Göteborg 2
heej! NU hittar även jag hit, efter lite famlande...haha..både jag o SofiaLind starta nya trådar...hahahaha...missa helt din, litenlind....
VÄLKOMNA in ni nya! KUL!
sunny dit nick har jag sett till i annan tråd...:=)
heej! NU hittar även jag hit, efter lite famlande...haha..både jag o SofiaLind starta nya trådar...hahahaha...missa helt din, litenlind....
VÄLKOMNA in ni nya! KUL!
sunny dit nick har jag sett till i annan tråd...:=)
jojo
Ja, M är nte heller. Det var kul en liiiten stund att sitta o åka pulka, men inte i nästan 45 min då blev hon kall om fötterna..Supersvårt med de smås fötter...
Hur gör ni andra?
hejhej alla! Ja, vi tar också en innedag idag! Ni får ha det så mysigt hos Litenlind idag!!
Jag känner mig SÅ tröött hela tiden nu...hmmm, är det vädret eller??
Jaa, sushiträff till veckan..blir för många för att knö på restaurangen så kan vi köpa o ta med det hem hit!?
Dags o passa på o duscha n -r skruttan sover.
ha en bra dag!
GRATTIS till Lukas på din 1-årsdag! kramar från oss!
många kramar till dig, cool o elliot
pssssst, vågar jag säga att jag ätit SUSHI idag!! Jag beställde hem det med min dotter från stan.... 1 från Asienköket o 1 från Supersushi....mmmmm sååå GOTT!!!
litenlind
Näääe, det fenomenet är du inte ensam om, dessvärre... :/ Sån är jag med...bara mata, mata in till sista biten....mm, sjukt är det! Att man inte kan sluta medans det fortfarande smakar hyfsat gott o inte tills man mår illa.
O jag har fikat nu....smarry-cocosbollar...inte bara en o inte bara 2 heller...sa ju att kjag skulle sytanna där vid...MEN det var ju sååå gott! Så bara en till, jaa skäms nu, 3 blev det...o äckligtmätt blev jag av det! :/ Dricka mera kaffe!!
Lovisa
GRATTIS här med ;) Jaaa, visst är 25 underbar ålder att fylla, stannat där..lagomt!!