Inlägg från: atena100 |Visa alla inlägg
  • atena100

Vänner i Göteborg 2

minSaile skrev 2010-03-11 20:15:17 följande:
    atena...vilken tid ska ni bada i Valhalla...frågan är verkligen om jag klarar av att ta med bägge barnen...Elias är ju dessutom en badkruka...kanske inte så lönande med andra ord
    Det är öppet mellan 14-16...hm, nääe det kan ju vara knepigt..med 2 barn o en som är badkruka..svårt...
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • atena100
    minSaile skrev 2010-03-11 21:08:38 följande:
    hmmm...om du någon gång badar 9-14 tisd-torsd eller under helgen hänger jag med men det blir nog lite jobbigt med Elias med just nu....eller när vi lämnar honom hos farföräldrarna en fredag
    Dessvärre finns det inga tider på fm på Valhallabadet (sportsbadet där det är 34 gradigt vatten) mer än på söndagar o då har vi ju babysim ändå, med aquabarn... :/

http://www.gotevent.goteborg.se/valhallabadet/bad_sporthallsbadet.asp
  • atena100

Ja, det är ganska lugnt i tråden här, emellanåt!
    Kanske är det SOLEN som gör det!? Eller fortfarande att endel är sjuka...!?

Jag har fått liten släng av förkylning, lite halsont, ont i kroppen, trötthet o litelite snor. Ska vila så mkt jag kan när M vilar, så att jag kan följa med ikväll.
    Men blir det något mer, typ FEBER, hoppas att det är ok att avboka i sista minuten!?
    litenlind. jag smsar dig isof vid 18-tiden....okej!?

Hoppas alla får en kanondag i SOLEN! kram

• atena100

SofiaLind
    Vet en som gärna skulle vilja ha hund...min äldsta dotter, fast är också mest önsketänkande. Vi har 3 katter, hon har ingen egen bostad eller jobb. Så det är tyvärr även kört här hemma. :/ Hinner liksom inte med de riktigt.. :( katterna alltså...Så trist att ni känner att ni intehar tid för hunden!

• atena100
    litenlind skrev 2010-03-16 10:13:12 följande:
    atena, klart det är ok, hoppas du kryar på dig! Vi vill ju ha med dig!
    ) Jag ska göra mitt bästa! vilavilavila..dricka vatten, ipren...
    Så om jag inte är ett trötthetsvrak så KOMMER jag!! Och att ni inte blir avskräckta av lite "svensson-förkylning" haha, använder uttryck av Carolina..käckt!
    Behöver inte pussa o krama Er!!
  • atena100
    minSaile skrev 2010-03-16 17:37:37 följande:
    men vad synd...jag hade kommit..men alla dom andra förutom atena?
    Men oj då! Är iordninggjord! Tyckte att det bara var Flisan som hoppat av! :(
  • atena100

Skulle kommit, åka med buss kl 18.30.... :(

• atena100

Ja, verkligen trist! Eftersom jag var på väg o ta bussen, snart! Hade inte alls tänkt gå inpå datorn...sambon skulle visa mig en sida, så slank in här jag då...ouups....
    Känns lite snörpligt, ett litet sms kanske kunde "dimpt" ner... ;)

• atena100
    litenlind skrev 2010-03-16 18:34:10 följande:
    Ber om ursäkt att jag missade att skicka sms till dig Atena
    Ursäkten mottages varmt! Det är okej!! :) Vi får hoppas att det blir annan gång!
    Vi kanske kan ta det en fredag eller lördag då!?
  • atena100

Jag har en vagn, cresent classic, som man kan vända när som framåt eller mot mig..bara "häva" handtaget över så att säga! Så när hon sover i vagen vill jag ju ha henne mot mig o ibland vill hon sitta o titta framåt..Men det har hon börjat bli intresserad av det sistaste..honn är 14 månader.

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2