-
Det är öppet mellan 14-16...hm, nääe det kan ju vara knepigt..med 2 barn o en som är badkruka..svårt...minSaile skrev 2010-03-11 20:15:17 följande:atena...vilken tid ska ni bada i Valhalla...frågan är verkligen om jag klarar av att ta med bägge barnen...Elias är ju dessutom en badkruka...kanske inte så lönande med andra ord
-
Dessvärre finns det inga tider på fm på Valhallabadet (sportsbadet där det är 34 gradigt vatten) mer än på söndagar o då har vi ju babysim ändå, med aquabarn... :/minSaile skrev 2010-03-11 21:08:38 följande:hmmm...om du någon gång badar 9-14 tisd-torsd eller under helgen hänger jag med men det blir nog lite jobbigt med Elias med just nu....eller när vi lämnar honom hos farföräldrarna en fredag
http://www.gotevent.goteborg.se/valhallabadet/bad_sporthallsbadet.asp -
Ja, det är ganska lugnt i tråden här, emellanåt!
Kanske är det SOLEN som gör det!? Eller fortfarande att endel är sjuka...!?
Jag har fått liten släng av förkylning, lite halsont, ont i kroppen, trötthet o litelite snor. Ska vila så mkt jag kan när M vilar, så att jag kan följa med ikväll.
Men blir det något mer, typ FEBER, hoppas att det är ok att avboka i sista minuten!?
litenlind. jag smsar dig isof vid 18-tiden....okej!?
Hoppas alla får en kanondag i SOLEN! kram
-
SofiaLind
Vet en som gärna skulle vilja ha hund...min äldsta dotter, fast är också mest önsketänkande. Vi har 3 katter, hon har ingen egen bostad eller jobb. Så det är tyvärr även kört här hemma. :/ Hinner liksom inte med de riktigt.. :( katterna alltså...Så trist att ni känner att ni intehar tid för hunden!
-
litenlind skrev 2010-03-16 10:13:12 följande:atena, klart det är ok, hoppas du kryar på dig! Vi vill ju ha med dig!
) Jag ska göra mitt bästa! vilavilavila..dricka vatten, ipren...
Så om jag inte är ett trötthetsvrak så KOMMER jag!! Och att ni inte blir avskräckta av lite "svensson-förkylning" haha, använder uttryck av Carolina..käckt!
Behöver inte pussa o krama Er!! -
Men oj då! Är iordninggjord! Tyckte att det bara var Flisan som hoppat av! :(minSaile skrev 2010-03-16 17:37:37 följande:men vad synd...jag hade kommit..men alla dom andra förutom atena?
-
Skulle kommit, åka med buss kl 18.30.... :(
-
Ja, verkligen trist! Eftersom jag var på väg o ta bussen, snart! Hade inte alls tänkt gå inpå datorn...sambon skulle visa mig en sida, så slank in här jag då...ouups....
Känns lite snörpligt, ett litet sms kanske kunde "dimpt" ner... ;)
-
Ursäkten mottages varmt! Det är okej!! :) Vi får hoppas att det blir annan gång!litenlind skrev 2010-03-16 18:34:10 följande:Ber om ursäkt att jag missade att skicka sms till dig Atena
Vi kanske kan ta det en fredag eller lördag då!? -
Jag har en vagn, cresent classic, som man kan vända när som framåt eller mot mig..bara "häva" handtaget över så att säga! Så när hon sover i vagen vill jag ju ha henne mot mig o ibland vill hon sitta o titta framåt..Men det har hon börjat bli intresserad av det sistaste..honn är 14 månader.