Inlägg från: jojo72im |Visa alla inlägg
  • jojo72im

Vänner i Göteborg 2

Redan tre mån på den gamla tråden! Vad tiden - och livet går fort Fint att två stycken snabbt fixade nya, he, he...

Välkomna hit både Sesam och Sunny! Kul med nytt folk! Fast du är ju inte ny för mig sunny! Kul du hittade hit också  Du börjar bli som många av oss dvs ute och leker i flera trådar

• jojo72im
    atena100 skrev 2010-02-22 17:44:40 följande:
    hahaha, ja vi var faktiskt 3 st..både jag o Sofia hade missat att Linnea redan fixat!! tssss...Mmmm, vad tiden går fort!! Fast med detta vädret så önskar man ju att det ska gå ännu lite fortare så det blir VÅR sol o värme!!
    Tre stycken! Ho, ho vilka drivande tjejer vi har här på trådne - härligt!! Vår ja...längtar också till vår och bar mark, sol och värme! Är inte mkt för att gå ut med barnvagn och så men nu vill till och med jag kunna få gå ut och rulla med Lin! Men framförallt vill jag kunna köra mina joggingturer utomhus! Pulsa i snö är inte min grej...
  • jojo72im
    browniieee skrev 2010-02-22 17:59:17 följande:
    kikar in och sparar i favoriter.... Kul att ni gjorde en ny tråd
    Heeej Browniieee! När tror du vi ska få till vår sushiträff då?? Den har liksom varit på g i ngr trådar nu...Kanske det är i denna som det ska bli av *hoppas*
  • jojo72im
    SofiaLind skrev 2010-02-22 18:05:28 följande:
    Välkomna alla nya och HEJ alla gamla!!Hälsningar från Spanien här!! Här är 20 grader och sol just nu. Vi har varit utomhus hela dagen, vilket känns som en evighet sedan man var. Underbart!!!
    Precis när vi pratar om hur vi längtar efter sol och värme så kommer du och gör oss gräna av avundsjuka Sofia! Vad härligt med Spanien! Ha det kanon på din semester nu!
  • jojo72im
    Lenis skrev 2010-02-22 18:20:09 följande:
    Haha, bra att ni har startat så många trådar! Coolchick: Vad skönt att den lille verkar må bättre, hoppas att det fortsätter åt rätt håll!Kul med många nya i tråden! Jag är ju på sätt och vis ny också eftersom jag inte har varit med på några träffar än, men nu är det bara 3 veckor kvar till att vi flyttar så snart får ni nog se mitt fejs på några träffar med! Ser fram emot det!SofiaLind: Åh gud så härligt med sol. Jag blir riktigt avis. Här är det typ  -16. Not so nice.
    Ska bli kul att få träffa dig när du flyttat hit Minimei!
  • jojo72im
    browniieee skrev 2010-02-22 18:54:08 följande:
    haha ja det måste vi fixa till nu för tusan Du kunde inte denna veckan va?
    Nä denna veckan är nog lite tajt för min del men vad sägs om nästa vecka? Kan må, tis el tors som det ser ut nu...
  • jojo72im
    Smulu skrev 2010-02-22 18:58:52 följande:
    Nämen hallå, det verkar som om vi slår ihop två göteborgsvännergäng Vad skoj!!
    Hej Smulu! Kul att du hittat hit! Dig känner jag ju igen från den andra "vänner-tråden"
  • jojo72im
    sunny1980 skrev 2010-02-22 20:05:28 följande:
    Jojo sluta omedelbart att läskas med sushiDet är faktiskt det jag saknar mest, inte godis eller ostbågar och sånt utan sushi med maaaaaassa wasabi och soya....
    Sushi, sushi, sushi...Piluttadig
  • jojo72im
    Browniieee & Atena och alla ni som älskar sushi: Vad sägs om att ta sig till Asienköket igen? Ja jag vet att jag är enformig men det är ju mitt favvoställe Och ett litet plus är ju att man faktiskt kan knö in ett par tre barnvagnar om man har lite tur! Nu har jag inte kollat av vår träfftråd, men vad säger ni om tis el tors i nästa vecka? Efter lunchrusningen då så kl.13:30 kanske?
  • jojo72im
    Doodie1 skrev 2010-02-22 20:04:06 följande:
    Här håller ni hus! sofia, ha en såååå skön semester (fast du har kanske redan åkt?). Helt rätt att ta sig till värmen nu. Sambon och jag brainstormar kring nästa års resor... Thailand står högt upp på listan. Sen skulle jag ju vilja bli miljonär, så vi kunde åka till Vietnam, Kambodja, Kina, Bali, Malaysia, Australien, Nya Zeeland, Sydafrika... shit...  många ställen man vill besöka. I dagsläget har vi iallafall bokat Zakynthos i maj, skönt det me!
    Kanske jag och min man leker stockers och följer efter er på er framtida jorden-runt-resa!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2