Inlägg från: jojo72im |Visa alla inlägg
  • jojo72im

Vänner i Göteborg 2

SofiaLind skrev 2010-02-22 21:50:10 följande:
    Hmm....jag har aldrig lärt mig äta Sushi. Vill du ta på dig att introducera mig i denna djungel? Rå fisk....låter läbbigt.
    Jag är speciellt förtjust i råa fiskögon Självklart kan jag introducera dig i denna läckerhet som är sushi! {#lang_emotions_laughing} Men jag äter själv bara laxnigiri och maki plus tons av wasabi och ingefära - och givetvis en flaska soja ungefär, he, he...Gäller att fylla på sitt saltförråd
  • jojo72im

Kanske kan det bli två sushiträffar, en på tis och en på tors?

• jojo72im

Hej tjejer! God morgon Nu har jag lagt in två sushi-luncher på Asienköket i nästa vecka. Jag får själv fundera vilken dag jag ska gå el om jag, sushigalning som jag är, ska gå på båda Skriv upp er så ses vi där!

• jojo72im
    coolchick skrev 2010-02-23 13:47:08 följande:
    Hej allihop!Välkomna hit alla nya!Här sitter jag och har läst ikapp allt som skrivits medans jag varit borta!Vi satt på Östar i typ 7 timmar i natt, och det resulterade i att vi fick åka hen igen, utan att de ville hjälpa Elliot. De tyckte inte han såg så dålig ut...Och medans vi satt där i magsjukerummet så blev jag överfallen av baciller, så nu är jag magsjuk och har jättehög feber. Hade så ont i kroppen innan så jag ville bara grina (eller dö...)Nu känns det aningen bättre med Ipren i kroppen. Är hungrig som ett as, men det får ju inte vara kvar i magen ändå så det är ingen idé att äta.Längtar tills vi alla är friska igen så vi kan leka med er!Kram!
    Usch era stackare! Först Elliot och nu du också Maria! Hemskt med denna magsjuka och ovanpå det feber också! Är Elliot bättre nu då?? Hoppar verkligen resten av familjen klarar sig! Stoooor kram!
  • jojo72im
    atena100 skrev 2010-02-23 14:00:51 följande:
    många kramar till dig, cool o elliotpssssst, vågar jag säga att jag ätit SUSHI idag!! Jag beställde hem det med min dotter från stan.... 1 från Asienköket o 1 från Supersushi....mmmmm sååå GOTT!!!
    Åhhh, längtar tills min dotter är så stor så hon kan köpa med sig sushi hem till sin mamma - LYX Och från två sushi-ställen dessutom! Avis {#lang_emotions_laughing}
  • jojo72im
    coolchick skrev 2010-02-23 16:03:09 följande:
    Ja Elliot är mycket bättre idag tack! Han har fått i sig lite vitt bröd bla, och inte spytt nånting.Jag har precis druckit lite blåbärssoppa, men nu kör det runt i magen som sjutton...Men vad jobbigt det är när man är så sjuk och har en pigg bebis att ta hand om... Och inte får jag pussa honom heller.
    Men nu måste väl sambon vara hemma och ta hand om barnen?! - och dig också förstås Det är ju trots allt svårt att orka med en liten pigg bebis som du sa...Åh, jobbigt att inte få pussa på din älskling, det förstår jag ju! Man vill ju pussa på de små sötnosarna hela tiden...
  • jojo72im

Doodie: Lilla Lin vaknade halv sex och tycket det var dags att leka Men en annan fick veta det först kl.7 då jag gick upp! {#lang_emotions_laughing}  Det är skönt att Lins pappa tar hand om henne varje morgon numera! Jag möter en glad liten tjej som fått leka av sig på morgonen, nybytt blöja och mätt av frukosten Sätter mig i soffan med en kopp kaffe och får vakna i lugn och ro...Känns ganska lyxigt numera {#lang_emotions_laughing}

Har skrivit upp mig på beacvolley i aktivitetstråden också! Duktiga dig Marita som fixar för oss sportfånar Kramis!

• jojo72im

LitenLind: Kul att du la ut om promenad i Skatås! {#lang_emotions_laughing} Känns ju mer som mina hemmatrakter!

• jojo72im
    litenlind skrev 2010-02-24 20:23:18 följande:
    Ja det är himla fint där uppe. Längre fram när det är varmare kanske vi kan ta en promenad ute vid Amundön också, det är härligt vid havet!
    Åh, vilka bra ideér du har! Havet är ju underbart!
  • jojo72im
    Doodie1 skrev 2010-02-25 08:01:57 följande:
    Fika vid bertilssons stuga lr kanske en engångsgrill m korvgrillning om vi tar skatås? mmm ... blev sugen på varm choklad oxå.
    Detta har jag ju suktat efter länge så det måste bli av! KUL!!!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2