Inlägg från: Flisan 80 |Visa alla inlägg
  • Flisan 80

Vänner i Göteborg 2

Ahhhhhhaaaa! nu hittade jag hit! Fattade ingenting ett tag där!

Cool: skönt att höra att Elliot börjar stabilisera sig! Det gör så hemskt ont i hjärtat när de är sjuka de små!!

VÄLKOMNA alla nya!!!

Litenlind: Förstår att du saknar lilla sötisen något ernormt! Undrar hur det kommer kännas första gången man kan göra något sådant!? Kan sakna lilla Frank om Mårten tar ut honom på en promenix bara...
    Kladdkaka och fruktsallad säger du? Hmmm få se...Ok, om jag måste{#lang_emotions_wink}
    Har just tryckt i mig en halv plåt brownies som jag bakade igår så det är väl lika bra att fortsätta annars kan man ju få abstinensbesvär

♥♥♥ FRANK 090926 ♥♥♥
  • Flisan 80

I {#lang_emotions_heart} sushi!!!

Men...är det inte en hemmaträff hos cool på tis? Hmmm...Lovisa står inte du uppskriven på den också? Eller har jag blandat ihop dagarna? Det är ju så mycket att hålla reda på när man är mammaledig{#lang_emotions_smile}

Ja Doodie det låter som ett bra upplägg på resa. Men när du nu blir miljonär så kan du väl bara ta med dig hela FL-gruppen helt enkelt???

♥♥♥ FRANK 090926 ♥♥♥
  • Flisan 80
    jojo72im skrev 2010-02-22 22:30:20 följande:
    Kanske kan det bli två sushiträffar, en på tis och en på tors?
    Ja det är helt rätt inställning...man kan ju aldrig få för mycket sushi{#lang_emotions_smile}
    ♥♥♥ FRANK 090926 ♥♥♥
  • Flisan 80

Emmpe och Liten: jag försöker hinn med 10:30-bussen från Hjalmar. Får se bara hur jag tar mig fram med vagnen...var och varannan gata är avstängd pga rasrisk här omkring:S Annars kommer jag med nästa som går 11

ses snart!

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Tack för en mysig hemmafika Litenlind!! Supergod kladdkaka och tack för att Frank fick låna lite bebisgrejor av Alva!
    Testade lite apelsinsaft i bananmoset i morse. Det funkade!! Tack för tipset...

Kanon att du, och alla andra, är så driftiga och hittar på nya grejer vi kan ägna oss åt hela tiden, det uppskattas:)

Nu kommer det lite varmare väder sägs det *längtar*. Var ute på barnvagnspromenix idag=hinderbana. Är helt slut, men va gött det var med lite sol!!!{#lang_emotions_sunny}

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80
    Cool: Mmmm Egypten låter hur härligt som helst! Helt rätt att fundera på att sticka iväg när det börjar bli mörkt och trist här hemma! {#lang_emotions_laughing}

Che: Sov hemma om det inte känns 100% rätt att sticka iväg. Alla barn och alla föräldrar är ju olika så det är väl bara du som kan känna efter helt enkelt oavsett hur andra gör. Då mår nog alla bäst:)

Jojo: Gärna löpning!!! Kom igång bra i höstas efter förlossningen men sen kom snön.....löpband är inte min grej. Vill ut i spåret!!*längtar*

Minsaile: Grattis, grattis, grattis!!!!! (i efterskott tyvärr....)

Här hemma är det storstädning som gäller! Babybjörn på och dammsugaren i högsta hugg! Visst kan man ha roligare en fredag men det måste ju göras och jag har skjutit upp det länge nog!

Undrar om hela Göteborg kommer sköljas bort sedan när all denna sön bestämmer sig för att smälta iväg{#lang_emotions_undecided}
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Oh no...jag gör alltid så där också!!! Kan inte äta en godis eller två...finns det en påse så sätter jag i mig allt och ja, illamående är inte så ovanligt.

Säger samma sak som du: Varför?!

Jaja, jag är inte arg på dig iaf   Och lite gott var det väl iaf...i början??

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Hej hej!

Stackars lilla Elliot...som att inte en magsjuka räcker! Hoppas han får vara frisk nu. Förstår rädslan när man tar sig ut för att det kan komma en spya helt oannonserad:S

Hmm...Herman har jag aldrig hört talas om fast jag bakat en del surdegsbröd... Men alltså "surdegskaka"?? Som en söt kaka liksom...eller hur då?{#lang_emotions_smile}

Hoppas ni hade en trevlig promenix i Skatås Jojo och Athena!! Vi var några som gick i Slottskogen med livet som insats Närrå...det var superfint men underlaget var lite svårforcerat.

Jag var så hurtig så jag tog mig ut på en liten löparrunda i morse. Det var också lite småläbbigt med all slask som frusit till...men jag var bara sååååå sugen!!!

Nu blir det hemmagjord Gulaschsoppa!*mums*

kram på er!!

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Jodå! Vi var tre tappra själar som intog några smarriga sushibitar idag! Mycket gott

Ja hoppas, hoppas, hoppas att vädret får vara lite fint ett tag!!! Man blir genast på bättre humör och får mer energi! Tänk när vi kan ses på en picknick ute i det gröna sen!*längtar*

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Jo tack...jag kände mig superhurtig till för en timme sen....
     Tog dubbla portioner mat, fast jag inte behövde, men det det var ju sååå gott...{#lang_emotions_dreamer} Sen ett glas rödvin till maten...eller ja, ok, två glas Och nu...efterrätt!!!! Måste ju kompensera lite, man får ju inte bli för nyttig  

♥ FRANK 090926 ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2