Inlägg från: Flisan 80 |Visa alla inlägg
  • Flisan 80

Vänner i Göteborg 2

Cool: fan va störigt. Vad är det med folk! Jag är som du sitter hemma och blir jätteirriterad, kommer på en massa bra saker man skulle kunna säga men vågar inte riktigt :S

Josephine: Åh villken sötnos!!

Athena: kul att springa på dig på stan idag!

Nu har svärmor lämnat hemmet för den här gången så nu kan man pusta ut. Känner mig helt färdig! Hon lade sig i allt! Kommentarer om alla kläder Frank har på sig, allt han äter allt han (och vi) gör! Jag förstår inte hur hon tror att hon kan veta allt fast hon träffar F så sällan: Han är hungrig, han är trött, han är förkyld, nu ska han gå och sova (2 timmart innan han brukar somna!) mm. SUCK!!!

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80
    coolchick skrev 2010-03-18 20:34:45 följande:
    Sådär, han betalar tillbaka 200 kr på vagnen. Det är helt ok för min del. Han blev inte alls sur eller något, tyckte mest det var konstigt med punkan. Så då har jag fått den för 1000 kr, vilket är absolut acceptabelt!
    Bra gjort att du klagade! Vad skönt det känns efteråt:)
    200:- var ju jättebra!
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

SofiaLind: blir det fika idag? Har kollat bussar. Antingen kommer jag fram 12:28 eller 13:30 vilket passar bäst för dig?

kram kram

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80
    SofiaLind skrev 2010-03-19 11:55:01 följande:
    Lisa....Linnea kunde inte idag och Tyler verkar lite hängig så vi kanske kan skjuta på det till en annan dag? Har bett Linnea messa dig också och skickat mail till dig på FB. Kan du någon dag nästa vecka istället??
    Hej! Ja jag fick meddelande via Linnea! Har inte hunnit svara förren nu pga nedanstående problem....*suck*
    Synd Kanske kan fre nästa vecka? vi kan väl fundera och höras vidare.

Sitter här med en supergnällig Frank. Vet inte vad det är, kan knappt sätta ner honom en sekund. Börjar få lite ont i ryggen. Undrar vad det kan vara...vill ju skylla på tänder som alltid (han har inte fått några ännu) men det kan förmodligen vara....Hmmm....precis vad som helst!
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80
    SofiaLind skrev 2010-03-19 12:49:57 följande:
    Åh nej stackars liten...=(. Jag kan på dagen på fredag så vi kan ju höras närmare. Linnea och jag pratade om bio på mån om du är sugen?
    Kan ni förmiddagen i så fall kanske vi kan ta en frukost i stan någonstans nästa fre? Jag ska eventuellt iväg på em

Älskar ju bio men Mårten har bandyträning måndagar vid 20-tiden...jag antar ni tänkt gå på kvällen? I så fall får jag nog hoppa över denna gången, ska kolla med Mårten en extra gång för säkerhets skull *hoppas*
    ♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Hej alla! Jag tror att tråden behöver lite hjärt- och lungräddning!!! Vad gör alla idag?

Frukost på fredag då? Någon mer som vill joina?? Jag ska käka lunch med svärfar men det blir ju runt 12-13 så det borde ju fungera...

Nu blir det snart en promenix på stan! Och ikväll har Mårten sin födelsadags fest nr 2. Har hyrt Alelyckans sportcenter och ska pyssla med en massa sportaktiviteter. 30 pers...kan bli kul fast jag är mest "barnvakt"

förresten skulle det inte vara strålande sol idag!!! Var e den!! I need it! Typiskt SMHI att luras på det sättet...grrr. Hoppas den kommer fram snart

kram kram

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Jobbigt med förkylning!
    Alelyckan kostar 150:-/person om man är fler än 25. Då får man tillgång till det mesta: badminton, tennis, fotboll, bandy, squash, minigolf mm i några timmar..helt ok tycker jag:)

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Åhh...kan inte minnas sist jag var ute och rumlade runt... Kul det låter!

Har varit ute på långpromenad idag. ett gäng fulla/bakfulla karlar som sov i vår lgh så jag tänkte vara lite juste och ta med mig den lilla huliganen ut en sväng så de fick sova ut ordentligt. Slutade med att vi var ute i nästa 5 timmar! Skönt! Solen kikade fram en stund också fast det blåste rätt rejält!

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80

Jojo: kul att se dig här igen!! Ja man blir lite nojig av alla sjukdomar som härjar duktig du är med löpningen

Emmpe: skönt att flytten är avklarad. akta nu så du inte går vilse i alla rummen Häng me på något så fort du orkar och hinner!

♥ FRANK 090926 ♥
  • Flisan 80
    Jojo: löpningen just nu går väl så där... Har sprungit Göteborgsvarvet 08. Trodde aldrig jag skulle klara det men det gick bra! Blodomloppet lter spännande, hur långt är det?
    ♥ FRANK 090926 ♥
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2